همشهری آنلاین: جشنواره فیلم تیبورن آمریکا (2012) که به صورت جهانی برگزار می‎شود، این بار پوستر گرافیست ایرانی به نام محسن عباس قربانی را به عنوان برگزیده اعلام کرده است.

پوستر تجسمی

به گزارش ایلنا، جشنواره بین‌المللی فیلم تیبورن (TIFF) هر سال به منظور فراهم آوردن درک عمیق‌تری از جهان و فرهنگ‌های گوناگون آن از طریق رسانه فیلم و سینما و نمایش آثار برتر در این زمینه برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف غنی‌سازی و بالا بردن سطح اطلاعات فرهنگی و ایجاد بستر مناسب برای بیان دیدگاه‌ها و بروز استعدادهای فیلمسازان مستقل از هر ملیتی برگزار شده و با باور عمیق به شعار «درک جهان از طریق فیلم» فعالیت می‌کند.

محسن عباس قربانی، طراح گرافیک ایرانی مقام نخست بخش پوستر یازدهمین دوره این رقابت بین‌المللی را از آن خود کرده است.

این هنرمند که تاکنون در مسابقه بین‌المللی مکزیک با اثر "مرگ با لبخند" در سال 2011 و 2012 و همچنین در جشنواره جهانی تایپوگرافی در هند برگزیده شده، از هنرمندان گرافیستی است که با نوآوری در کارهای جدیدش نقاشی زنده را ترسیم می‌کند که با استفاده از عناصر انسانی و نقاشی روی صورت و لباس آنها، در فضایی متفاوت، پوسترهای خود را به وجود می‎آورد.

پوستری که محسن عباس قربانی برای جشنواره طراحی کرده، بیانگر نگاه زیبایی‎شناسانه این هنرمند به گرافیک و این جشنواره فیلم است.

جشنواره جهانی فیلم تیبورن از 19 تا 27 آوریل 2012 (31 فروردین تا 8 اردیبهشت) در شهر تیبورن آمریکا برگزار می‎شود.

 

کد خبر 166273

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز