شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: گروه همنوازان کلهر به سرپرستی و آهنگسازی کیهان کلهر و آواز حسین علیشاپور، خرداد ماه 91 در انگلستان کنسرت‌هایی را برگزار می‌کند.

حسین علیشاپور ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: این کنسرت‌ها در سه شهر لندن، منچستر و ادینبورو برگزار  و قطعاتی از ساخته‌های کلهر با آواز من اجرا خواهد شد.

در گروه همنوازان کلهر، نوازندگانی چون سیامک جهانگیری (نی)، روزبه رحیمی (سنتور)، علی بهرامی‌فرد (سنتورباس) ، هادی آذرپیرا (تار) و محمد ملاحسینی (تنبک) به هنرنمایی می‌پردازند.

 کیهان کلهر اکه از جمله چهره‌های شناخته شده موسیقی ایران در میان کشورهای اروژایی و آمریکایی است اخیرا هم کنسرت‌هایی را در آمریکا و چند کشور اروپایی و آسیای شرقی اجرا کرده است.

کلهر که تا تاکنون چهار بار نامزد دریافت جایزه  گرمی شده است سال گذشته نیز با علیشاپور در چند شهر اروپایی به اجرای برنامه‌ پرداخت که اجرا در فستیوال جاز لندن از جمله این کنسرت‌ها بود و همنوازی او با سنتور علی‌بهرامی فرد نیز اواخر سال گذشته به بازار موسیقی عرضه شد.

more

  تنها نخواهم ماند؛تازه‌ترین آلبوم کیهان کلهر منتشر شد

حسین علیشاپور نیز سال گذشته  از جمله خوانندگان پرکار حوزه موسیقی ایران بود و در سال 90 سه آلبوم با صدای او  روانه بازار موسیقی شد که آخرین آن «تنها»به آهنگسازی سیامک جهانگیری بوده است.

more

 انتشار آلبوم تنها با آهنگسازی جهانگیری و آواز علیشاپور

کد خبر 165204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز