همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تاکنون نتایج خوبی گرفته و امیدوارم موفقیت‌هایش در سال 91 هم ادامه داشته باشد.

mazloumi

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن اظهار کرد: ما با یک تیم خوب بازی داریم تیمی که بازیکنان و مربی توانمندی دارد آن‌ها یک تیم تاکتیکی هستند که واقعا فوتبال بازی می‌کنند. بنابراین کار ما هم راحت‌تر است چرا که استقلال همیشه جلوی تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند عملکرد خوبی دارد. ما می‌توانیم به اهداف‌مان در این مسابقه برسیم.

وی افزود: ما از تیم ذوب آهن شناخت کافی داریم چرا که دو بازی مقابل آن‌ها در رقابت‌های لیگ برتر و پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم البته این تیم هم از ما شناخت دارد امیدوارم بازی گره نخورد و فوتبالی بین دو تیم ایجاد شود که هواداران لذت ببرند. ما بعد از دیداری که مقابل تیم نسف قارشی ازبکستان در لیگ قهرمانان داشتیم، تنها چهار روز فرصت داشتیم که فقط تیم را ریکاوری کردیم ما دوو بازی عقب افتاده داریم که باید در فشردگی کامل به صورت هر چهار روز یک بار برگزار شود امیدوارم بتوانیم امتیازات کامل را از این مسابقه‌ها بگیریم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. خوشبختانه بازیکنان ما نسبت به این مسئله واقف هستند.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که برای فشردگی مسابقه‌های استقلال و حفظ توان بازیکنان‌تان چه برنامه‌ ویژه‌ای دارید گفت: تا الان که این فشردگی به ما ضربه زده است. ما 120 دقیقه در فینال جام حذفی بازی کردیم و تنها 4 روز پس از آن دیدار سنگینی را در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم. حال چند روز بعد با تیم قدرتمند ذوب آهن بازی خواهیم داشت و پس از آن هم در نهم فروردین مقابل ملوان قرار می‌گیریم؛بعد از ملوان هم تنها 4 روز بعد دیدار بسیار سنگینی را با تیم الجزیره امارات صدرنشین گروه‌مان در رقابت‌های آسیایی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تعداد مصدومان تیم ما بالاست و اگر این بازیکنان مصدوم نبودند، می‌توانستیم به عنوان نیروهای جایگزین از آن‌ها استفاده کنیم. تمام تلاش‌مان این است که به بازیکنان فشار زیادی وارد نشود. ما از تعطیلات چند روزه‌ای که تیم‌های دیگر استفاده می‌کنند محروم هستیم. قطعا این مسئله روی روحیه بازیکنان استقلال اثرگذار است اما آن‌ها چون به مردم هواداران و باشگاه‌شان تعهد دارند برابر رقبا با تمام قوا می‌ایستند.

مظلومی افزود: رقبای ما استراحت می‌کنند، صدرنشین‌های لیگ برتر هر 10 روز یک بار مسابقه می‌دهند اما استقلال هر 4 روز یک بار بازی می‌کند و شما هم می‌دانید قطعا روی توان بازیکنان‌مان اثر می‌گذارد. ما بیشتر سعی می‌کنیم آن‌ها را به لحاظ روحی و روانی آماده کنیم تا مشکلات این مسئله کمتر به تیم ضربه بزند.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه مهدی رحمتی دروازه‌بان تیمش پس از بازی با نسف قارشی به خاطر مشکلاتی که ظاهرا مسائل مالی بود اظهار گله‌مندی می‌کرد و ناراحت بود اظهار کرد: مبلغ ناچیزی قبل از عید به تیم استقلال تزریق شد که رحمتی گذشت کرد و گفت" پولی نمی‌خواهد" و این پول بین بازیکنانی که کمتر پول گرفته‌اند تقسیم شود. رحمتی مشکلش چیز دیگری بود و ان را عنوان کرده است ظاهرا با او تماس‌هایی گرفته شده که نمی‌دانم از کدام کانال بوده! مثل اینکه به او گفته‌اند که استقلال را ترک کند! و مسائلی از این دست. اما خوشبختانه او با حضورش در تمرین‌های تیم، به هر شایعه‌ی نادرستی در این باره پایان داد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا با قهرمانی تیم‌تان در جام حذفی قراردادتان تمدید خواهد شد و صحبتی در این رابطه با علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه داشته‌اید گفت: هنوز صحبتی در این رابطه نشده است. ما تعطیلات لیگ را پیش رو داریم هرچند استقلال بازی‌های سخت و فشرده‌ای را پشت سر می‌گذراند. شاید در آینده صحبت کردیم و برای تمدید قراردادم در سال آینده توافق شد. اگر هم توافقی نشد، مسئله‌ای نیست و زندگی‌ام را جای دیگری ادامه می‌دهم از تعهد دو ساله‌ای که به استقلال دارم دو ماه مانده است و به آن پایبندم و فعلا تلاش می‌کنم تمرکزم روی همین مسئله باشد تا استقلال نتایج لازم را بگیرد.

وی در واکنش به اینکه پیش از این گفته بودید ماندن در استقلال هم حدی دارد! اظهار کرد: هنوز حد ماندنم در استقلال تمام نشده است!

سرمربی استقلال با تشکر از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به خاطر حضورشان در ورزشگاه آزادی در تعطیلات عید گفت: به هواداران هر دو تیم تبریک می‌گویم چرا که هم برای بازی استقلال مقابل نسف قارشی و هم در دیدار پرسپولیس برابر الشباب حضور پرشماری در ورزشگاه آزادی داشتند. این استقبال آن‌ها، AFC را مجاب می‌کند تا سهمیه ایران را در لیگ قهرمانان بیشتر کند. متاسفانه ما نتوانستیم از حضور آن‌ها بهره برده و بازی خانگی‌مان مقابل نماینده ازبکستان را ببریم. اما پرسپولیسی‌ها توانستند حریف‌شان را شکست دهند و هواداران‌شان را خوشحال کنند. به هر حال استقلال هم با قهرمانی در جام حذفی هوادارانش را خوشحال کرد.

وی گفت: ما داربی‌های بی‌سابقه‌ای را در یک سال برگزار کردیم که در سه داربی پیروز بودیم، یک داربی را مساوی کرده و یک داربی را هم باختیم. امیدوارم موفقیت‌های استقلال در سال 91 هم ادامه داشته باشد

کد خبر 164075
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز