همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان از تایید صلاحیت 10 نفر دیگر از کاندیدا‌های ردصلاحیت شده اولیه برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

عباسعلی کدخدایی گفت: علاوه بر 8 نفری که طی چند روز گذشته صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان تایید و اسامی آنها روز سه‌شنبه 9 اسفند به وزارت کشور اعلام شده بود روز چهارشنبه (امروز) نیز صلاحیت دو نفر دیگر نیز تایید شد که یک نفر از آنها از نمایندگان فعلی مجلس است.

وی تاکید کرد که اسامی تایید صلاحیت‌شدگان امروز از سوی شورای نگهبان نیز به وزارت کشور ارسال شده است.

سخنگوی شورای نگهبان هم‌چنین با بیان اینکه «پرونده بررسی صلاحیت‌ها بسته شده است»، تصریح کرد: زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان به اتمام رسیده است و شورای نگهبان به هیچ وجه در این مقطع ورود مجدد برای بررسی صلاحیت‌ها نخواهد داشت.

کدخدایی یادآور شد: شنیده شده که برخی افراد با انتصاب به برخی از افراد شورای نگهبان، مدعی پیگیری برخی از صلاحیت‌ها می‌شوند. داوطلبان محترم هیچ اعتمادی به این صحبت‌ها نداشته باشند، زیرا نه اعضای شورای نگهبان و نه کارکنان این شورا هیچ نظری را نسبت به داوطلبان به جز مسیر قانونی آن که از طریق وزارت کشور است، اعلام نخواهند کرد.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان تاکید کرد: از نیروهای انتظامی درخواست می‌کنیم چنانچه این‌گونه افراد با ادعای واهی را مشاهده کردند، طبق قانون با آنها برخورد کنند. 

 more8 نامزد ردصلاحیت شده تایید شدند؛ اسامی چهار نفر؛ یک روز فرصت تبلیغات

کد خبر 162223
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز