همشهری‌آنلاین: علی عباسپور تهرانی فرد گفت: دولت متصدی تام‌الاختیار کشور نیست و عملکردش باید تحت نظارت ناظران باشد،‌ در نوسانات ارزی اخیر،‌ ارزش پول ملی پایین آمد و ثروت و سرمایه مردم نصف شد. چه کسی باید پاسخ مردم را بدهد؟

علی عباسپور تهرانی در گفتگو با همشهری آنلاین بابیان اینکه تصدی پست ریاست جمهوری به معنی تصدی‌گری کشور نیست گفت: متأسفانه فضایی در قوه مجریه وجود دارد که دولت و شخص رئیس جمهور را نماینده تا‌م‌الاختیار کشور قلمداد می‌کند و این فضا به شدت مخرب است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید تصور کرد که رئیس جمهور در مجموعه دولت می‌تواند یک تنه هرکاری را انجام دهد و خود را محق بداند که البته متأسفانه برخی‌ها چنین برداشتی دارند.

وی افزود: همه امور مملکتی در کشور باید تحت نظارت نمایندگان ملت در مجلس باشد برای مثال عملکرد نامطلوب و تأسف برانگیز دولت در کنترل بازار سکه و ارز باعث سقوط ارزش پول ملی کشور شد و در حقیقت سرمایه و ثروت مردم نصف شد.

این نماینده یادآور شد: طبق قانون دولت باید نسبت به عملکردش پاسخگو باشد و البته در اسفندماه امسال با احضار رئیس جمهور به مجلس برای پاسخ به سئوالات نمایندگان این امر عینا و عملا تجربه خواهد شد.

کد خبر 161035
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز