همشهری آنلاین: محمود پراش، عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان توانست در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا در مالزی، با درخشش در ماده یک کیلومتر تایم تریل و تصاحب گردن آویز نقره، دومین مدال کاروان ایران را در این رقابت‌ها کسب کند.

لوگوی دوچرخه سواری مالزی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، سی و دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و اولین دوره در رده سنی زیر 23 سال، از روز چهارشنبه (19 بهمن) به مدت 10 روز به میزبانی کشور مالزی و در شهر کوالالامپور و در دو بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است.

روز پنجشنبه و در دومین روز این مسابقات، محمود پراش در ماده یک کیلومتر با رکابزنان صاحب نام قاره کهن به رقابت پرداخت که در پایان توانست با کسب مقام نایب قهرمانی و گردن آویز نقره، دومین مدال کاروان ایران را در این رقابت‌ها کسب کند.

در این ماده رکابزنان مالزی و هنگ کنگ به ترتیب مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

همچنین محمد رجبلو، عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان موفق به کسب مدال نقره در ماده دور امتیازی شد و با کسب این مدال، جمع مدال‌های کاروان ایران را به عدد 3 رساند.

در این ماده رکابزنان ژاپن و کره به ترتیب مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

کسب اولین مدال برنز کاروان ایران توسط رکابزنان تیم اسپرینت


در سومین روز این مسابقات، رکابزنان در ماده تیم اسپرینت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان در رده سنی بزرگسالان: تیم ایران با ترکیب (علی علی عسگری و محمود و محمد پراش) صاحب گردن‌آویز برنز شد و با کسب این مدال، جمع مدال های تیم ملی ایران را به عدد 4 رساند.

در این ماده رکابزنان چین و هنگ کنگ به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

در رده سنی جوانان، تیم ایران با ترکیب (ابوالفضل زارع زاده، سعید مسلمی مقدم و امیر حسین شفیعی) مقام پنجم ار از آن خود کرد، در این ماده رکابزنان هنگ کنگ، کره و ژاپن به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان در رده سنی بزرگسالان، تیم ایران با ترکیب (آتوسا عباسی و زهرا صادق‌زاده) در رده هشتم ایستاد.

کسب مدال برنز ماده مدیسون توسط نمایندگان ایران

در چهارمین روز این رقابت‌ها، رکابزنان کشورمان در ماده مدیسون موفق به کسب دومین مدال برنز کاروان ایران شدند.


در این روز، امیر زرگری و عباس سعیدی‌تنها به عنوان نمایندگان کشورمان در ماده مدیسون به مصاف رقیبان خود رفتند که در پایان موفق به کسب دومین مدال برنز کاوران دوچرخه‌سواری ایران در این رقابت‌ها شدند و با کسب این مدال، جمع مدال‌های کاوران ایران را به عدد 5 رسانند.

در این ماده رکابزنان هنگ کنگ و قزاقستان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

 

کد خبر 160121
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز