همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به ادعای برخی مبنی بر اینکه دولت برای تامین کسری بودجه نرخ ارز را افزایش داده گفت: این افترا یکی از ناجوانمردانه ترین تهمتهایی بوده که تا کنون به دولت زده شده است.

میرتاج الدینی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت در خصوص این ادعای کذب تصریح کرد: چطور امکان دارد دولت برای تامین کسری بودجه خود دست به چنین اقدامی بزند که زیان هایش بیشتر از منافعش باشد و به التهاب و اخلال در اقتصاد کشور دامن بزند؟

وی ضمن تاکید بر محفوظ بودن پیگیری حقوقی این افترا خاطر نشان کرد: مدعی العموم می بایستی به چنین تهمت بزرگی واکنش نشان داده و روند رسیدگی به آن را در دستور رسیدگی قرار دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص اختلالات اخیر در بازار ارز و سکه اظهار کرد: بنده از نزدیک شاهد برگزاری جلسات متعدد در دولت به منظور رسیدگی و تنظیم بازار قیمت ارز و سکه حتی در ایام تعطیل بودم که خوشبختانه به نتایج خوبی منتج شد و حباب بوجود آمده شکسته خواهد شد و آثار آن به زودی آشکار می شود.

میرتاج الدینی از وجود تشکیلات سازماندهی شده برای اخلال در بازار ارز و سکه خبر داد و افزود: ایجاد اخلال و التهاب در بازار ارز و سکه از سوی برخی سازماندهی شده بود که عوامل به خوبی شناسایی شدند و به اطلاعاتی در خصوص عوامل اقتصادی و رسانه ای و نقش آنها دست پیدا کرده ایم.

 

کد خبر 158488
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز