گروه سیاسی: نشست شورا‌های مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها، با حضور هیأت ‌اجرایی روز جمعه در تهران برگزار شد.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در این همایش با اشاره به رقبای اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس گفت که 55 روز تا انتخابات مجلس نهم باقی مانده است، باید به‌صورت جدی فعالیت کنیم و باید توجه داشته باشیم سم مهلک برای نیروهای انقلاب رقابت جریان اصولگرا با یکدیگر است و دشمن نیز همین را می‌خواهد.علیرضا زاکانی گفت: این جبهه در تلاش است نامزدهای اصلح و کارآمد را به مردم معرفی کند و همچنین به رقابت اخلاقی پایبند است. وی با بیان اینکه «ظرف 10 تا 14 روز آینده همایش‌هایی در استان‌ها برگزار می‌شود» افزود: امیدواریم با برگزاری این همایش‌ها بتوانیم فضای انتخابات را گرما ببخشیم‌.

استراتژی همیشگی

منوچهر متکی نیز در همایش گفت که وحدت، یک تاکتیک سیاسی نیست بلکه یک استراتژی همیشگی برای امروز و فردای اصولگرایان و همه کسانی است که به آرمان‌های انقلاب‌پایبند هستند. دبیر اجرایی جبهه متحد‌ با بیان اینکه سازوکار فعلی جبهه متحد اصولگرایان با استفاده از تجربیات گذشته شکل گرفته است، افزود: در این سازوکار، هیات‌های اجرایی بار سنگین انتخابات را بر دوش دارند. از سوی دیگر توانسته‌ایم در اکثر استان‌ها سازوکار انتخابات را عملیاتی کنیم.

تامین وحدت بین اصولگرایان

عضو گروه داوری جبهه متحد اصولگرایان نیز در نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان گفت که هدف از تشکیل جبهه متحد اصولگرایان به محوریت جامعتین، تامین وحدت بین اصولگرایان است. غلامعلی حداد عادل با اشاره به اینکه قانونگذاری برای یک کشور کار ساده‌ای نیست، گفت: در بحث انتخاب نمایندگان باید توجه داشته باشیم که اشخاص مومن، انقلابی، خردمند و عاقل انتخاب شوند، زیرا عده‌ای سعی دارند تا با بهره‌گیری از کانون‌های ثروت و قدرت وارد مجلس شوند. وی افزود: مجلس نهم نباید از کانون‌های ثروت و قدرت تشکیل شود.

حبیب‌الله عسگر اولادی هم درهیات‌های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه نظر رهبر انقلاب درخصوص انتخابات این است که حضور مردم در پای صندوق‌ها به شکل گسترده باشد و دیگر اینکه نمایندگان مردم با رای قابل توجهی وارد مجلس شوند، گفت: در همین خصوص یکی از عزیزانی که مورد اعتماد همه است عنوان کرده که درخصوص فهرست نهایی اصولگرایان گفته‌اند که اصولگرایان بیش از یک فهرست نداشته باشند.

کد خبر 156473
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز