شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

تفلیس: یک مرد گرجستانی با داشتن قابلیت جذب فلزات می‌تواند 50 قاشق را به‌خود جذب کند.

magnate man

اتیبار‌الکیوف اهل گرجستان قصد دارد در این رشته نام خود را در کتاب رکورد‌های جهان (گینس) ثبت کند. اتیبار 39ساله که یک هنرجوی رشته رزمی کیک‌بوکس است نخست قصد داشت 27قاشق را روی صورت خود نگه دارد که پس از چندی هدفش را به نگه‌داشتن 50‌قاشق روی بدن تغییر داد. اتیبار که در تفلیس پایتخت گرجستان موفق به این کار شد به رسانه‌ها گفت: از این موفقیت خوشحالم اما استعداد من بیش از این حرف‌هاست، نمی‌خواهم تمام برگ‌‌های برنده خود را با عجله رو کنم.

برج برای بز‌ها

کیپ تاون: صاحب چند بز برای اینکه آنها از دوری تپه‌های زادگاه خود احساس دلتنگی نکنند برای آنها یک برج 3متری ساخته است. هر چند اغلب حیوانات اهلی به داشتن یک فضای باز بسنده می‌کنند اما چارلز‌بک برای این حیوانات برجی آجری ساخته تا آنها بتوانند از پله‌های چوبی این برج مرتب بالا و پایین بروند. چارلز در این باره می‌گوید: می‌دانم که این کار رواج ندارد و حتی ممکن است برخی به من بخندند اما ‌ این بز‌ها متعلق به تپه‌های بلند منطقه کیپ‌تاون و عاشق بالا رفتن از بلندی هستند. گفتنی است همسایه‌های چارلز از خطر این ارتفاع برای بز‌ها نگرانند.

دستپخت‌ روبات‌ها

مونیخ: دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک آلمان از غذایی که رُزی و جیمز برای آنها تهیه و تدارک دیده بودند شگفت‌زده شدند، زیرا آنها سرآشپز‌های واقعی سلف دانشگاه نبودند. در واقع آنها 2‌روبات مجهز به تکنولوژی‌های نوین هستند که با استفاده از فناوری دوربین پیشرفته‌ای که برای یکی از کنسول‌های بازی طراحی شده بود دستور‌ها و مواد لازم برای تهیه غذا را تشخیص می‌دهند. رزی چهار انگشتی علاوه بر اینکه می‌تواند یک فنجان قهوه، صبحانه‌‌ای شامل نان و پنیر یا پنکیک درست کند از پس تهیه چند ساندویچ نیز بر می‌آید. جیمز هم می‌تواند ذرت‌ها را داخل قابلمه‌ای که روی اجاق است، بریزد.

نودمین سالگرد ازدواج

پکن: یک زوج چینی 109‌و 106‌ساله عنوان پیرترین زوج در قید حیات این کشور را به‌خود اختصاص دادند. آقای «یانگ شنگزونگ» در گفت‌وگو با خبرگزاری شینهوا گفت: به‌دلیل مشکلات شنوایی، فقط از طریق ارتباط چشمی همسرم را در جریان اموری که در اطراف ما می‌گذرد قرار می‌دهم، البته او اغلب اوقات به خوبی متوجه می‌شود. به گفته یانگ، آن دو در دوران جوانی نیز رابطه خوبی با یکدیگر داشتند و به ندرت با هم مشاجره می‌کردند. این زوج طول عمر خود را مدیون کار کردن در مزرعه و داشتن یک خانواده گرم و صمیمی می‌دانند.

کد خبر 154106
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز