چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

ویسکانسین: حضور راکون در خانه یکی از ساکنان ایالت ویسکانسین آمریکا اهالی خانه را وحشت‌زده کرد.

raccoon

 «سو‌ریپل» 65‌ساله گفت: در حال رفتن به رختخواب بودم که صدایی از داخل آشپزخانه شنیدم. برای پیدا کردن منشأ صدا به آشپزخانه رفتم که با یک راکون روبه‌رو شدم. به گفته سو ریپل این راکون از سقف خودش را به داخل آشپزخانه انداخته و برای اینکه از حفره ایجاد شده بالا برود، تمام آشپزخانه را به هم زده بود. راکون که از دیدن من ترسیده بود به پشت فریزر پناه برد و پس از حضور ماموران آتش‌نشانی به دام افتاد.

مرگ پیرترین زن چینی

کبک: پیرترین زن چینی که از 57 سال پیش ساکن کاناداست در سن 112‌سالگی فوت کرد. پسر خانم «سام‌ینگ‌فونگ» درباره مادرش می‌گوید: او متولد سال 1899‌میلادی بود و فقط 7‌هفته پیش از سالگرد 113‌سالگی‌اش فوت کرد. این زن که از سال 1954‌میلادی به همراه خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کرده بود، 2‌فرزند و 41‌نوه و نتیجه داشت. به گزارش رسانه‌های داخلی کانادا، این زن که پیرترین فرد ساکن در کانادا بود از سال 1967‌پس از مرگ همسرش تنها زندگی می‌کرد. «سام ینگ» در سن 90‌سالگی تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته بود.

کوچک‌ترین قورباغه

کالیفرنیا: یک کارشناس جانورشناسی اعلام کرد که کوچک‌ترین قورباغه‌ جهان را در جنوب شرقی گینه نو پیدا کرده است. فرد کرائوس از کارشناسان موزه «بی‌شاپ» در هونولولو که این قورباغه‌ مینیاتوری را شناسایی کرده می‌گوید: اندازه این قورباغه بالغ در این‌گونه، کمتر از 5/2‌سانتی‌متر است. کرائوس می‌گوید: فرایند مینیاتوری و کوچک‌شدن گونه‌ها در طبیعت پیش از این نیز در بسیاری از گونه‌های قورباغه مشاهده شده اما این قورباغه‌های بندانگشتی در گینه‌نو نسبت به نمونه‌های پیشین بسیار کوچک‌تر هستند. گفتنی است این یافته در مجله «کی زو» نیز منتشر شده است.

فروش پاندای مرده

توکیو: پلیس ژاپن، مرد چینی را به اتهام فروش یک پاندای مرده دستگیر کرد. این مرد چینی که ساکن توکیو است قصد داشت این پاندای مرده را به یک گردشگر بفروشد اما پیش از اینکه موفق به انجام این معامله شود توسط پلیس دستگیر شد. بنابراعلام پلیس ژاپن این مرد 40‌ساله به اتهام نقض قوانین بین‌المللی درباره فروش حیوانات در معرض خطر، دستگیر شده است. به گفته مقامات قضایی این کشور، قوانین یاد‌شده به‌ویژه در مورد این حیوانات به شکل جدی دنبال می‌شود. برهمین اساس پیش‌بینی می‌شود پرداخت جریمه قابل توجه و حبس در انتظار این متهم باشد.

کد خبر 153863
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز