همشهری آنلاین: یادواره "تجلی هنر بصیرت" همراه با نمایشگاه آثار تجسمی حماسه بصیرت در رشته‌های نقاشی، نقاشی دیواری، مجسمه‌سازی، گرافیک (پوستر)، عکاسی و کاریکاتور از 9 تا 20 دی ماه 1390 برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، این یادواره  توسط وزارت ارشاد و با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود و در بخش مجسمه‌سازی هر هنرمند می‌تواند با ارائه 3 طرح در این بخش شرکت کند، در رشته گرافیک ا زیر شاخه پوستر هنرمندان می‌توانند با پنج اثر حضور داشته باشند آثار پس از انتخاب در اندازه 100 در 70 به چاپ خواهد رسید، در رشته عکاسی هنرمندان می‌توانند آثار خود را با حداکثر هفت عکس به صورت فتوشیمی (آنالوگ)، دیجیتال، سیاه و سفید و یا رنگی عرضه کنند.

همچنین در بخش کاریکاتور هر هنرمند می‌تواند با ارائه 6 اثر وارد این رشته شود.

همچنین جوایز هنرمندان در رشته‌های نقاشی، نقاشی دیواری، گرافیک(پوستر)، عکاسی و کاریکاتور نفر اول علاوه بر تندیس نمایشگاه و لوح افتخار و مبلغ 25 میلیون ریال، نفر دوم بر تندیس نمایشگاه و لوح افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال، نفر سوم علاوه بر تندیس نمایشگاه و لوح افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

در رشته مجسمه‌سازی نیز به یک اثر برگزیده منتخب مبلغ 60 میلیون ریال ( شش میلیون تومان ) تعلق خواهد گرفت.

به هر کدام از دو اثر منتخب شایسته تقدیر نیز مبلغ 10 میلیون ریال ( یک میلیون تومان ) تعلق می‌گیرد.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 30 آذر است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران،خیابان کارگرشمالی،روبروی پارک لاله، کوچه شهید صدوقی، پلاک 17ارسال کنند.

 

کد خبر 152443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز