همشهری آنلاین: پیروزی تهران پس چند هفته ناکامی با گلی که دقایق اضافی نیمه دوم از سوی فراز فاطمی به ثمر رساند از یک مساوی نجات یافت و با نتیجه 2 بر یک پیروز بازی با برق شیراز شد

به گزارش همشهری آنلاین در این بازی که در هوایی متعادل در ساعت 13 و 30 دقیقه امروز(جمعه 13 بهمن) در ورزشگاه نه چندان مرغوب حافظیه شیراز برگزار شد،  ابتدا احسان خرسندی در دقیقه 18 شاگردان دنیزلی را پیش انداخت، اما میر هانی هاشمی در آخرین دقیقه نیمه نخست بازی را به تساوی کشاند.

حملات پیروزی و تعویض‌های دنیزلی در نود دقیقه قانونی بازی ثمری نداد تا این که در دقیقه دوم وقت اضافه این دیدار با شوت محکم سهی از پیروزی و برگشت ناقص دروازه بان برق، توپ به فراز فاطمی رسید تا با یک ضربه هوشیارانه  توپ ر ا از میان پاهای دروازه بان شیراز عبورداده و وارد گل کند. 

دیدارهای این هفته لیگ برتر در سایر شهرهای ایران ادامه دارد و تاکنون ابومسلم با سه گل در مقابل یک گل از ذوب آهن پیش است، سایپا و شاگردان علی دایی با دو گل از فولاد خوزستان عقبند، پاس نیز یک بر صفر از فجر سپاسی تا به اینجا شکست خورده است، و نتایج دیدارهای فولاد مبارکه با راه آهن، پیکان و صبا باتری، استقلال اهواز و فجر سپاسی بدون گل مساوی دنبال می شود. دیدار استقلال تهران با مس کرمان نیز که در جریان است تا لحظه مخابره این خبر بدون گل مساوی بود.

کد خبر 14728

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز