همشهری‌آنلاین: دیه گو مارادونا بازیکن افسانه‌ای فوتبال آرژانتین اعلام کرد قصد ندارد بار دیگر هدایت تیم ملی کشورش را به عهده بگیرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مارادونا همچنین خاطر نشان کرد بعد از کنار گذاشته شدن از مربیگری تیم ملی آرژانتین حتی یک بازی این تیم را تماشا نکرده است.

more

 مارادونا سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین شد

مارادونای پنجاه ساله در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هدایت تیم ملی آرژانتین را به عهده داشت و بعد از شکست چهار بر صفر مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی از سمت خود برکنار شد.

more

 گزارش شکست سنگین آرژانتین در برابر آلمان

او ماه مه به عنوان مربی الوصل دبی در امارات عربی متحده انتخاب شد. مارادونا این اظهارات را در پاسخ به سئوال روزنامه آ اس اسپانیا مبنی بر اینکه آیا پیروزهای اخیر تیم ملی آرژانتین را مقابل ونزوئلا (یک بر صفر) و نیجریه (سه بر یک) دیده است، گفت: بعد از جدایی از تیم ملی هیچ یک از بازی‌های این تیم را ندیده‌ام و فکر نمی‌کنم در آینده هم ببینم.

همچنین از مارادونا درباره اینکه آیا قصد دارد فرصتی دیگر در تیم ملی به او داده شود، پرسیده شد، او پاسخ داد: به این موضوع فکر نمی‌کنم.

تنها دغدعه من آینده خوب در تیم الوصل است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، دیه گو ماردونا بعد از برکناری اغلب به خولیو گروندونا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین حمله می‌کند.

more

  مارادونا تا 2014 می‌ماند

کد خبر 145224
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز