مدیرعامل شرکت مترو تهران از تکمیل ایستگاه شیخ‌الرئیس در مسیر خط 4 مترو خبر داد و گفت: این ایستگاه طی چند روز آینده افتتاح می‌شود.

مترو

هابیل درویش با اشاره به عملیات عمرانی رو به اتمام ایستگاه استاد معین در خط 4 مترو به ایسنا گفت: ایستگاه استاد معین و پس از آن، ایستگاه پیروزی، در نوبت بعدی بهره‌برداری هستند. وی از بهره‌برداری
7 کیلومتر از خط 3 مترو تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: تمام طول مسیر خط 4 مترو نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. به گفته وی، ایستگاه میدان ولیعصر، ایستگاه تقاطع خیابان ولیعصر با خیابان فاطمی و ایستگاه شهید قنبر‌زاده در خیابان شهید بهشتی از خط سوم مترو نیز امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

درویش با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد ایستگاه مترو تجریش افزود: این ایستگاه به لحاظ فنی و سختی کار با هیچ‌یک از ایستگاه‌های پیشین و ایستگاه‌هایی که در برنامه‌ریزی‌های آتی پیش‌بینی شده است قابل مقایسه نیست و به‌دلیل شیب زیاد زمین در این محدوده، به عمق 70 متری زمین رفته‌ایم و انتقال سنگ‌های بزرگ و خاک حاصل از حفاری‌ها باید از طریق همین شفت 70 متری انجام شود.
مدیرعامل شرکت مترو تهران به‌وجود قنات‌های متعدد و آب‌های سطحی فراوان در این محدوده اشاره کرد و گفت: بخشی از سختی کار نیز‌ بههدایت آب‌های سطحی و حل مشکل قنات‌ها بازمی‌گردد و بیش از همه ایستگاه‌های دیگر در ایستگاه تجریش با این مشکلات مواجهیم. وی همچنین زمان افتتاح ایستگاه تجریش را اوایل مهرماه اعلام کرد.

کد خبر 143994
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز