گروه شهری: پروژه شهید باکری که به‌دلیل وجود معارض‌ملکی در یکی از جبهه‌های کاری متوقف شده ‌بود، بعد‌از رفع توقف قضایی مجدداً فعالیت خود را از سر گرفت.

bakeri highway

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، قاسم مالدار مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن بیان این مطلب گفت: پروژه بزرگراه شهید باکری در 9جبهه فعال‌است که یکی از جبهه‌ها به‌دلیل وجود 6500 متر‌مربع ملک مشاع و شکایت مالک، برای مدت کوتاهی متوقف شد که این مشکل رفع‌شده و در حال‌حاضر پیشرفت پروژه با سرعت خوبی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی در رمپ‌های دسترسی شرق آزادراه تهران- کرج به شمال آزادراه شهیـد بـاکـری و شمال بزرگراه شهید باکری به غرب آزادراه تهران- کرج در بخش انتهایی پروژه احداث بزرگراه شهید‌باکری، به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، خاطر‌نشان کرد: در رمپ دسترسی شرق آزادراه تهران- کرج به شمال بزرگراه شهید‌باکری، علاوه‌ بر تکمیل 2 بخش شمالی و جنوبی، عملیات مختلف عمرانی شامل آرماتوربندی و غلاف‌گذاری در قطعه قالب 75 تنی به‌پایان رسیده و این بخش از رمپ آماده اجرای بتن‌ریزی است.

مالدار افزود: با انجام آخرین مراحل روسازی، نصب علائم ‌ترافیکی و خط‌کشی رمپ دسترسی شمال بزرگراه شهید‌باکری به غرب آزادراه تهران- کرج که بهره‌برداری از‌آن نقش‌بسزایی در کاهش بارترافیکی بزرگراه‌های شیخ فضل‌الله، محمدعلی جناح و یادگار امام خواهد‌داشت، این بخش از بزرگراه محمد علی جناح نیز آماده بهره‌برداری خواهد‌شد. تقاطع بزرگراه شهید‌باکری و آزادراه تهران- کرج آخرین تقاطع باقیمانده از بزرگراه 6/7کیلومتری شهید باکری است که شامل 4 رمپ اصلی، 2 رمپ فرعی و یک رمپ دسترسی خواهد بود. در این تقاطع همچنین یک زیرگذر اختصاصی جهت دسترسی به پارک ارم در حال احداث است. با پایان‌یافتن عملیات عمرانی در تقاطع یادشده، کارکردهای ترافیکی ایـن بـزرگـراه شمالی- جنوبی تکمیل می‌شود.

کد خبر 142478
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز