مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

گروه شهری: قطعه نهایی بزرگراه یادگار امام(ره) آماده عملیات عمرانی شد.

شهردار منطقه9 از تملک املاک واقع در پروژه بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد و گفت: املاک تملیکی پروژه یادگار امام (ره) به پیمانکار اجرایی تحویل شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، نصرالله آبادیان افزود: از مجموع 60پلاک واقع در بزرگراه یادگار امام(ره)، تنها 13 پلاک باقی مانده است که در حال توافق با مالکان این املاک مسکونی هستیم.وی با اشاره به اینکه این املاک در محدوده خیابان‌های هاشمی تا دستغیب قرار دارند، گفت: تمامی پلاک‌های خیابان آزادی تا هاشمی خریداری و پس از تخریب ملک، به سازمان مهندسی وعمران شهرداری تهران تحویل داده شد. آبادیان از خارج شدن 2 پلاک از این طرح خبر داد و گفت:

پس از بررسی کارشناسان و اصلاح طراحی بزرگراه یادگار امام، 2پلاک از محدوده مصوب طرح خارج شده است که با این شرایط نیازی به تملک این واحد‌ها نیست. وی زمان پایان تملک واحد‌های مسکونی را تا 30مرداد عنوان کرد و اظهار داشت: براساس دستورالعمل ابلاغی باید تا پایان مرداد‌ماه سال‌جاری املاک واقع در این طرح خریداری و در کمترین زمان این بزرگراه احداث شود. شهردار منطقه 9 یادآور شد: بزرگراه یادگار امام (ره) از خیابان آزادی تا خیابان امام خمینی‌ (ره) حدود 2 کیلومتر مسیر بزرگراهی است که به گفته کارشناسان فنی و عمرانی شهرداری تهران تکمیل آن نیاز به 10هزار تن آرماتور و 50هزار تن سیمان دارد.

آبادیان گفت: همچنین از آنجایی که یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان درگیر با این پروژه، برقراری دسترسی‌های شرقی - غربی در طول مسیر بزرگراه یادگار امام است، با تغییر روش احداث تقاطع‌ها، اردیبهشت ماه سال‌جاری تقاطع دامپزشکی به‌ بهره‌برداری رسید و به‌زودی نیز تقاطع طوس برای استفاده ساکنان محلی افتتاح می‌شود. وی ادامه داد با توجه به اینکه بزرگراه یادگار امام (ره) یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری تهران است، در تلاش هستیم این پروژه را تا پایان سال افتتاح کنیم.

کد خبر 143007
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز