همشهری‌آنلاین: دبیر هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی، طی حکمی از سوی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی، محمدزاده - معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور حکمی یوسف غروی قوچانی را به‌عنوان دبیر هجدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تجربه و توانمندی‌های جنابعالی در حوزه مطبوعات و رسانه، به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند و همکاری و همدلی نسبت به ارتقاء و نوآوری در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در سال 90 اهتمام جدی و مؤثر به عمل آورید.

تحقق این مهم در گرو بهره‌مندی از دانش و تخصص استادان علوم ارتباطات، روزنامه‌نگاران فاضل و فرهیخته، متفکران و پژوهندگان عرصه مطبوعات و رسانه است.

انتظار می‌رود که روشمندی توأم با توسعه جشنواره را در اولویت قرار دهید و با رویکرد به ارزیابی‌های تخصصی، افزایش شمول شرکت‌کنندگان، گسترش دایره آثار و سوگیری‌های علمی و منصفانه در داوری‌ها، توان و بضاعت واقعی روزنامه‌نگاران ایران را در جشنواره مطبوعات تجلی بخشید.

همکاری مستمر با دبیرخانه دائمی و دبیرخانه فصلی جشنواره مطبوعات و حضور مؤثر در جلسات شورای سیاست‌گذاری جشنواره و نمایشگاه و ارتباط و مشاوره مستمر با مدیران کل مجموعه از امور مهمی است لازم است بدان اهتمام ورزید.

از خداوند متعال، توفیق جنابعالی را در کمک به اعتلای شاخص‌های کیفی رسانه‌ای کشور خواستارم".

غروی قوچانی - دبیر جشنواره‌های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم مطبوعات بوده و هم‌چنین به عنوان دبیر اجرایی نخستین جشنواره مطبوعات که در سال 1372 برگزار شد، انجام وظیفه کرده است.

قوچانی بیش از دو دهه سابقه همکاری با مطبوعات کشور در سمت‌های مختلف خبرنگاری تا سردبیری داشته و در حال حاضر عضو هیأت منصفه مطبوعات کشور برای دومین دوره متوالی، است.

وی لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس همان رشته از دانشگاه دهلی دارد و تحصیلات دکتری خود را در رشته روابط بین‌الملل دنبال می‌کند.

کد خبر 141941
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز