یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۴
۰ نفر

سئول: 2 تکواندوکار کره‌جنوبی مسابقه‌ای را در زیر آب و در میان هزاران ماهی برگزار کردند

under water

under water

این دو تکواندوکار با پوشیدن لباس ویژه رشته ورزشی تکواندو و همراه با کپسول اکسیژن به درون آکواریوم بزرگی رفتند و ابتدا با حرکات نمایشی و سپس با برگزاری یک‌رقابت، تماشاچیان آکواریوم را به وجد آوردند.

البته به غیر از نمایش تکواندوکاران در زیر آب، احاطه شدن آنها توسط هزاران ماهی ساردین نیز جالب بود. ماهی‌ها در تمام مدت نمایش، حرکات‌شان را با حرکت‌های تکواندوکاران تنظیم کرده و از دست‌وپای در حال حرکت آنها می‌گریختند. گفتنی است که حرکات مدیتیشن و چند برنامه‌ جالب دیگر نیز در حاشیه این نمایش اجرا شد که در جریان این حرکات نیز ماهی‌ها تکواندوکاران را احاطه کردند.

اعتیاد موش خرما

مادرید: یک‌موش‌خرما اعتیاد عجیبی به سیگار پیدا کرده است. این موش‌خرما هر روز در سواحل دریایی منطقه کاستا کالمای اسپانیا به‌دنبال ته‌سیگارهایی می‌گردد که افراد آنها را به زمین انداخته‌اند. البته این حیوان اغلب سعی می‌کند که به‌دنبال ته‌سیگارهای روشن باشد اما اگر سیگار روشنی را پیدا نکند، به‌گذاشتن ته‌سیگارهای خاموش در دهان رضایت می‌دهد. به‌گفته گردشگران، این موش‌خرمای سیگاری، در میان بوته‌ها و درختچه‌های ساحل مقدار زیادی ته‌سیگار جمع کرده است و به‌همین خاطر همه رهگذران آن‌را با سیگاری که گوشه لبش گذاشته مشاهده می‌کنند. این در حالی است که گفته می‌شود موش‌خرما علاقه عجیبی به آجیل، میوه و حشرات ریز دارد اما این موش‌خرما بین سیگار و آجیل، سیگار را انتخاب کرده است.

سرسره‌ به‌جای پله‌برقی در ایستگاه قطار

آمستردام: بسیاری از مسافران یک‌ایستگاه قطار در هلند هر روز مسیر بین در‌های ورودی تا باجه بلیت‌فروشی را با سرسره طی می‌کنند. استقبال مسافران از این سرسره بزرگ به‌حدی زیاداست که بسیاری از افرادی که لباس رسمی پوشیده‌اند یا حتی معلولیت جسمی دارند هم به‌جای استفاده از پله‌ها هرروز از این سرسره، سُر خورده و به کنار جایگاه فروش بلیت می‌روند. البته گویا در این ایستگاه پله‌برقی نیز برداشته شده است. این سرسره فلزی از در ورودی ایستگاه شروع شده و پس از عبور از یک‌تونل بلند، در کنار باجه بلیت‌فروشی خاتمه می‌یابد. برخی از مسافران این ایستگاه می‌گویند از وقتی که این سرسره نصب شده است و روی آن سر می‌خورند، انرژی بیشتری در محل کارشان دارند.

میمون بی‌مو

پکن: تصور ساکنان یک‌روستای چینی ‌که فکر می‌کردند یک‌ موجود فضایی را پیدا کرده‌اند، اشتباه از کار در آمد. یکی از روستائیان در این رابطه به خبرنگاران گفت: در حال انجام کار متوجه شدم یک موجود ناشناخته در مزرعه‌ام مشغول خوردن خیارهاست. ابتدا تصور کردم یک خرگوش است اما با دیدن چهره عجیب و بیگانه آن شوکه شدم. همسایه‌ها نیز آنچه را که من دیده بودم، تصدیق کردند و همگی معتقد بودند آن یک‌موجود فضایی است. این موضوع باعث وحشت بسیاری از روستائیان شده بود که سرانجام با بررسی پلیس محلی مشخص شد که آن موجود، یک‌میمون است که بدنش مویی ندارد. گفتنی است دامپزشکان پس از انجام آزمایش‌هایی روی این میمون دریافتند که مبتلا به سوءتغذیه است و عنوان کردند شاید به‌همین خاطر موهایش ریخته است.

کد خبر 141208
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز