یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

تهران، اورژانس خبری اوخنا (یا همان ناخنک)

هفته‌نامه دوچرخه شماره 611

پژوهشمندان و دانشمندان اعلام کردند مصرف روزانه نیم لیتر شیر باعث بی‌خوابی، سردرد، کچلی، تکرر ادرار و پوکی استخوان معده و جمجمه خواهد شد. آنان ضمن رد این فرضیه که شیر سلامتی می‌آورد، ادعا کردند که این شایعه توسط دامداران صادر شده و وجاهت قانونی ندارد. این پژوهشمندان در بیانیه‌ای 99 صفحه‌ای گفتند: برو بابا! کی گفته شیر مفیده... شیر فقط سفیده... از بس گرون شده شیر... هیشکی اونو ندیده... بروبابا! برو بابا! (این قسمت را 7 بار تکرار کنید.)

در همین راستا و به دنبال کچلی زودرس دانش‌آموزان، اعلام شد سال آینده به دانش‌آموزان مدارس شیر داده نمی‌شود. مدیرکل «شرکت بررسی‌های بنیادی و سخت‌افزاری و کمالات انسانی و بایگانی ادارات فرسوده» به خبرنگار اوخنا گفت: «امسال شیر بی‌ شیر.» وی ادامه داد: «هر کی شیر می‌خواد، بره باغ وحش.» او افزود: «احتمال دارد به جای شیر به دانش آموزان آب بدهیم، چون آب بهتر جواب می‌دهد و خیلی ارزان تمام می‌شود.» او اضافه کرد: «ما می‌خواهیم یارانه شیر را در راستای دیگری خرج کنیم و آن هم این است که به هر دانش‌آموز ایرانی یک مدرسه بدهیم.» او در حالی که با ماشین حساب محاسبه می‌کرد ،گفت: «اگر به هر نفر یک مدرسه بدهیم، مشکل بیکاری را حل کرده و ایجاد اشتغال خواهیم کرد. بچه ها می‌توانند در مدرسه‌ها کلاس‌های تابستانی راه بیندازند و از این راه امرار معاش کنند.»

در پاسخ به اظهارات این مدیرکل، مدیرکل شرکت شیرآلات دست‌شویی و حمام و حومه به اوشکول‌آبادی گفت: «این اشتباه است که یک‌مرتبه شیر قطع شود. به نظر من بهتر است امسال به دانش‌آموزان شیر بدهیم.» او افزود:« از همین شیرهایی که ما تولید می‌کنیم.» وی افزود: «شیلنگ هم بماند برای سال بعد.»

در همان راستا شمسی خانم به بهجت خانم گفت: «کار دنیا برعکس شده خواهر. کی فکر می‌کرد شیر این قد بد باشه؟» و بهجت خانم گفت: «اوضاع شیر تو شیر شده خواهر.»

اما اوشکول آبادی در اقدامی ساختار شکنانه و شاخدار شکنانه، رفته بازار و یک فقره گاو خریده که خودش شیر خودش را تأمین کند و در این راستا به خودکفایی و خودشیردهی برسد. در همین راستا قیمت یونجه نیز به پایین‌ترین حد رسیده و کشاورزان ورشکسته خیال دارند زمین‌های خود را به قطعه‌های هزارمتری تقسیم کنند و بفروشند.

کد خبر 141058
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز