شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرصت نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری شنبه‌شب دیگر به اتمام می‌رسد و این در حالی است که بیش از 20 بازیکن هنوز با تیمی لیگ برتری قرارداد امضا نکرده‌اند و به احتمال فراوان فصل آینده در لیگ دسته اول بازی خواهند کرد.

به گزارش مهر، فهرست تیم‌های لیگ برتری تراکتورسازی تبریز، داماش گیلان، سپاهان اصفهان، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر تکمیل است و دیگر نمی‌توانند مهره‌های نامداری لیگ برتری را جذب کنند.

 از سوی دیگر هستند تیم‌هایی چون صبای قم و صنعت نفت آبادان که حضوری کمرنگ در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر داشته‌اند و می‌توانند بازیکن جدیدی جذب کنند، البته تا ساعت 24 امشب!

 بازیکنان ملی‌‎پوش و آنهایی که در فصول گذشته جزو بهترین‌های تیم‌شان بودند، در روزهای اخیر با قراردادهایی حتی بالاتر از سقف مورد نظر سازمان لیگ برتر به تیم‌های دیگر رفتند و یا قرارداد خود را با باشگاه‌شان تمدید کردند اما در این بین هستند بازیکنانی که از قافله لیگ برتری‌ها جاماندند و محکوم به بازی در لیگ دسته اول هستند.

 فهرست بازیکنان بلاتکلیف در آخرین روز فصل نقل و انتقالات بلند بالاست و می‌توان از بین آنها دو تیم گزینش کرد. در بین آنها حتی هستند بازیکنانی که سابقه حضور در اردوی تیم ملی را دارند و تا همین فصل گذشته باشگاه‌ها برای آنها سر و دست می‌شکستند.

 مهدی واعظی، عباس قاسمی، سامان صفا، الونگ الونگ، رحمان رضایی، خسرو حیدری، مهرزاد معدنچی، محمد برجلو، امیر شاپورزاده، شاهین خیری، کاظم برجلو، احمد محمدپور، فریدون زندی، علی عشوری زاد، محسن خلیلی، مهدی شیری، عرفان اولروم، علیرضا واحدی نیکبخت، امیر محبی، مصطفی صالحی نژاد، مجید نورمحمدی، سعید رمضانی، محمدرضا طهماسبی، امید ابوالحسنی، محمد اسماعیل نظر، فرهاد خیرخواه و ... بازیکنانی هستند که بلاتکلیف هستند و مشخص نیست در فصل پیش رو برای کدام تیم بازی خواهند کرد.

 در این بین خسرو حیدری حضورش در لیگ برتر قطعی است، چرا که اگر خواسته‌اش محقق نشده و به استقلال نرود، با توجه به قراردادی که با باشگاه سپاهان دارد، می‌تواند فصل آینده برای این تیم بازی کند. فریدون زندی هم با استقلال قرارداد امضا  کرد. جواد کاظمیان نیز فولاد خوزستان و نفت تهران را خواهان خود می‌بیند و به امضای قرارداد با سرخپوشان خوزستانی نزدیک است.

 به غیر از این سه بازیکن دیگر نفراتی که اسامی آنها در بالا آمد، بلاتکلیف هستند و در تکاپو تا شاید بخت شان در ساعات پایان مهلت نقل و انتقالات باز شود. فعلا آنها پای قرارداد با تیمی لیگ برتری را امضا نکرده و ناچارند فصل آینده در لیگ دسته اول بازی کنند.

 فصل نقل و انتقالات یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر که ا روز 19 اردیبهشت ماه آغاز شده است، ساعت 24 امروز شنبه به پایان خواهد رسید. فصل جدید رقابتهای فوتبال لیگ برتر روز 11 مرداد آغاز می‌شود.

کد خبر 141047
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز