یکشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سید مهدی رحمتی پس از بازگشت از اردوی تیم ملی باید در سازمان لیگ حاضر شود و پیرامون شروطش برای باشگاه پرسپولیس توضیح دهد.

 به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی هر ساله یکی از بازیکنانی است که مشتری‌های زیادی دارد، او معمولا با پیشنهادهای فراوانی روبرو می‌شود و در این وضعیت او به باشگاهی پاسخ مثبت می‌دهد که بتواند بهترین شرایط را برای او فراهم کند.

 از ابتدای فصل نقل و انتقالات در سال جاری همواره اسم او بر روی زبان‌ها بود. ابتدا صحبت از تمدید قرار‌دادش با سپاهان بود و بعد با پرسپولیس مذاکره کرد و سپس با استقلال قرار داد داخلی بست. در چند روز گذشته حرف و حدیث‌های زیادی پیرامونی شروط او مطرح شده که صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس هم به نوعی تایید کننده این شرطها بوده است.

 پس از رسانه‌ای شدن شرایط رحمتی، عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ که همواره بر برخورد با بازیکنان "زیاده خواه" تاکید دارد اعلام کرده است که پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش رحمتی باید با حضور در سازمان لیگ پاسخگوی ابهامات پیرامون شروطش باشد.

 او اعلام کرده "اگر به قرارداد بازیکنی شک داشته باشیم حتما پیگیری می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد کارت بازی صادر نخواهیم کرد".

 به نظر می‌رسد بر خلاف مرتبه‌های پیشین این بار سازمان لیگ قصد دارد به شدت با افرادی که سقف قرارداد را زیر پا می‌گذارند، برخورد کند.

کد خبر 139332
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز