همشهری آنلاین: حمید استیلی گفت: رقم‌هایی که بازیکنان به پرسپولیس پیشنهاد می‌دهند، ‌بسیار عجیب است و در بعضی مواقع به یک میلیارد هم می‌رسد.

 به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از نخستین تمرین این تیم که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، درباره این تمرین اظهار کرد: ما احتیاج داشتیم که هر چه زودتر کار خود را آغاز کنیم و با این که هنوز تیم ما کامل نیست، اما تصمیم گرفتیم تمرین اول را برگزار کنیم. امروز یکسری آیتم‌ها برای ارزشیابی آمادگی جسمانی بازیکنان در نظر گرفته بودیم که طبق نتایج آن بتوانیم برای روزهای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

 استیلی ادامه داد: در مجموع تمرین خوبی بود، فردا کارمان را در زمین شروع می‌کنیم. مهم این است که ما بر روی مسایل اخلاقی و انضباطی تاکید زیادی داریم.

 وی با انتقاد از رقم های بالایی که برخی بازیکنان برای آمدن به پرسپولیس تعیین کرده‌اند، گفت: متاسفانه ما به دنبال هر کسی می‌رویم، رقم‌های عجیبی می‌شنویم که به یک میلیارد تومان می‌رسد و این موضوع اصلا با فوتبال ما نمی‌خواند. این در حالی است که یکسری بازیکنان ما مثل علی کریمی سفید امضا می‌کنند یا علیرضا حقیقی سقف قرار داد را رعایت می‌کند. مطمئنا ما کسانی را می‌خواهیم که پرسپولیس را دوست داشته باشند، نه این که به خاطر پول به پرسپولیس بیایند.

 وی افزود: آمدن به تیم بزرگی مثل پرسپولیس که این همه هوادار دارد، مطمئنا هزینه‌هایی هم دارد که وقتی یک بازیکن به پرسپولیس می‌آید، باید آن هزینه‌ها را قبول کند اما از سوی دیگر موفقیت‌هایی برای او به دنبال خواهد داشت و می‌تواند به خیلی چیزها برسد. البته من با بازیکنی مذاکره نکردم، ‌اما باشگاه به من گفته رقمهایی که بازیکنان اعلام می‌کنند بسیار بالا بوده و برای باشگاه سخت است که بتواند آن‌ها را به خدمت بگیرد.

 استیلی در پاسخ به این سوال که آیا کریم انصاری فرد و مهرداد اولادی هم همین وضعیت را داشتند، گفت: من اسم بازیکنی را نمی‌آورم، اما ما در چند روز گذشته با اکثر بازیکنانی که صحبت کرده‌ایم رقم بالایی را گفته‌اند. مطمئن باشید من بازیکنی را می‌گیرم که این تیم را دوست داشته باشد و از خیلی چیزها برای پرسپولیس بگذرد. به هر حال این هواداران سرمایه‌های پرسپولیس هستند که هر بازیکنی باید به عشق آن‌ها بازی کند.

 حمید استیلی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان خارجی پرسپولیس در این تیم می‌مانند؟ گفت: همه این بازیکنان، بازیکنان خوبی هستند، اما هیچ کدام در لیست ما نیستند. شاید اگر به باشگاه‌های دیگر بروند، شرایط بهتری داشته باشند، اما شرایط تیم ما اقتضا نمی‌کند که آن‌ها را نگه داریم.

 سرمربی پرسپولیس با بیان این که رقم بازیکنان نسبت به فصل قبل خیلی بیشتر شده، گفت: امسال با سال گذشته خیلی تفاوت کرده و پارسال اصلا رقم‌ها میلیاردی نبود، متاسفانه یکسری بازیکنان ملاکشان پول است و همه چیز را با پول می‌سنجنند و باید نظارتی روی این موضوع باشد. ما در باشگاه پرسپولیس همه چیز را به طور شفاف با مردم در میان می‌گذاریم.

 استیلی در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنانی که می‌خواهید به خاطر رقم بالایشان به پرسپولیس نیایند، ضرر نمی‌کنید؟ گفت: 100 درصد کار ما سخت خواهد شد، اما باشگاه هم قوانین خاص خودش را دارد. ما یکسری بازیکنان را مد نظر داریم و در صورتی که نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم،‌ از چهار گزینه خارجی که مد نظر داریم استفاده خواهیم کرد.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد دستیاران شما زیاد نشده‌؟ گفت: نه. اصلا زیاد نیست. قرار نیست همه آن‌ها روی نیمکت بنشینند و برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس هم این تعداد دستیار کم است و آن‌ها در کمیته فنی هستند و در طول فصل به ما کمک می‌کنند.

 استیلی درباره آخرین وضعیت حسین عبدی در پرسپولیس گفت: دیروز با عبدی جلسه داشتم. البته او نگفت که می‌خواهد دستیار اول در پرسپولیس باشد. هنوز وضعیت او مشخص نیست.

کد خبر 138614
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز