گروه شهری: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت:

در طرح ولادت تا ولادت از فاصله زمانی سوم تا 25 خرداد ماه، 110 پروژه فرهنگی و اجتماعی در مناطق 22 گانه شهر تهران مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، ضمن اعلام این خبر، گفت: بر این اساس در طرح ولادت تا ولادت، از ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روز سوم خرداد تا ولادت حضرت علی(ع) در 25خرداد ماه 110 پروژه فرهنگی و اجتماعی را مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برخی از مهم‌ترین پروژه‌های طرح ولادت تا ولادت، تصریح کرد: در این فاصله زمانی بوستان ولایت همراه با مجموعه‌های فرهنگی آن و همچنین باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران یادآور شد: در کنار این موارد مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان در منطقه 20 تهران نیز در این فاصله زمانی بهره‌برداری می‌شود که به‌عنوان یک پروژه بزرگ و نادر در کشور شناخته می‌شود. ایازی در بیان دیگر ویژگی‌های مجموعه جانبازان، ابراز کرد:

این مجموعه حدود 20 هزار متر مربع زیر بنا دارد و فضای مجاور آن نیز با دستور شهرداری تهران تملک شده و به یک فضای سبز شهری تبدیل می‌شود. وی همچنین افزود: در طرح ولادت تا ولادت 110 پروژه فرهنگی در مناطق 22گانه شهر تهران با کاربری منطقه‌ای و در مقیاس منطقه‌ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در پایان تاکید کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها فضای فرهنگی و اجتماعی بسیار زیادی را به شهر تهران اضافه می‌کند که براساس آن سرانه‌های فرهنگی شهر نیز تغییر خواهد کرد و با افتتاح آن شهروندان می‌توانند از برنامه‌های متنوعی که پیش‌بینی شده است، استفاده کنند.

کد خبر 136161

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز