همشهری‌آنلاین: در ادامه بازی‌های هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (یکشنبه 4 اردیبهشت) و از ساعت 19 تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران رفت و در پایان با نتیجه پرگل 5 بر یک حریف خود را شکست داد.

پرسپولیس

به گزارش ایسنا، بازی با نمایش بهتر نفتی‌ها آغاز شد و آنها در دقیقه 7 با نفوذ از سمت راست دروازه پرسپولیس نخستین خطر جدی را بوجود آوردند. بازیکن نفت پس از جا گذاشتن سکوبرت، توپ را به محوطه جریمه حریف فرستاد، اما ضربه حسین امامی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این، حرکت زیبای محمد منصوری در گوشه محوطه جریمه نفت منجر به ایجاد یک موقعیت خوب برای پرسپولیس شد که ضربه حسین بادامکی به وسیله مدافعان نفت برگشت داده شد.

در دقیقه 17 محمد منصوری کرنری به روی دروازه نفت ارسال کرد که در این لحظه حمیدرضا علی‌عسگر از راه رسید و با یک شوت بغل پا توپ را در کنج دروازه حسین آشنا جای داد تا اندک هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه را به وجد بیاورد.

پس از این گل مهاجمین نفت دو سه موقعیت خوب برای به تساوی کشاندن بازی داشتند، اما هر بار با بی‌دقتی و یا واکنش خوب حقیقی توپ آن‌ها به گل تبدیل نشد.

در آغاز نیمه دوم باز هم این پرسپولیسی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و خیلی زود بوسیله حسین بادامکی (47) به گل دوم خود دست یافتند.

نفتی‌ها که چندان تلاشی برای جبران این نتیجه انجام نمی‌دادند، یک بار دیگر دروزاه خود را باز شده دیدند. حرکت تیمی خوب پرسپولیسی‌ها در نهایت به حمیدرضا علی‌عسگر ختم شد تا او دروازه خالی نفت را باز کرده و دومین گل خود را در این بازی به ثمر برساند.

هادی نوروزی که پاس گل سوم پرسپولیسی‌ها را به علی‌عسگر داده بود، این بار خود وارد عمل شد و با ضربه غافلگیر کننده در دقیقه 84 تیر خلاص را به دروازه نفتی‌ها شلیک کرد تا پرسپولیس هم در هفته سی و یکم همانند استقلال یک برد پرگل را به هواداران خود هدیه دهد.

با این حال سه دقیقه بعد نفت از اشتباه مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و به وسیله سجاد فیض‌اللهی، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

تیاگو فراگا که در دقیقه 70 به جای محمد نوری وارد زمین شده بود، در دقیقه 3 + 90 یک گل استثنایی را با شوتی محکم از فاصله 30 متری وارد دروازه حسین آشنا کرد تا علی دایی خوشحال‌ترین فرد پس از این پیروزی باشد.

پرسپولیس با این پیروزی 53 امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت 10 پایین‌تر از تراکتورسازی در رده پنجم قرار گرفت.

در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس علیرضا حقیقی، مجتبی شیری، سکوبرت، سامان آقازمانی، جلال اکبری، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد منصوری، محمد نوری(تیاگو فراگا)، حمیدرضا علی‌عسگر و هادی نوروزی بازی می‌کنند.

نیمکت‌نشینی وحید هاشمیان، علیرضا محمد و امیرحسین فشنگچی که در بازی‌های گذشته در ترکیب ثابت تیم‌شان حضور داشتند، از نکات جالب ترکیب امروز پرسپولیس بود.

محمد دادگان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال پس از مدت‌ها برای دیدن یک بازی از لیگ برتر امروز به ورزشگاه آزادی رفته و به همراه صادق درودگر در جایگاه ویژه نشسته است.

کد خبر 133290
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز