واشنگتن: مرد بی‌خانمانی در آمریکا توانست با تایپ‌کردن 140‌حرف، دخترش را پس از سال‌ها پیدا کند.

 قضیه از این قرار است که دانیل مورالس، 58 ساله در یک سایت‌اینترنتی عضو بود و با وجود بی‌خانمان بودن خاطرات روزانه خود را در آن ثبت می‌کرد. 2‌هفته پیش او تصمیم گرفت از خوانندگان مطالبش برای پیدا‌‌کردن دخترش کمک بگیرد. به همین خاطر در پیامی 140‌حرفی مشخصات دخترش را اعلام کرد و خیلی زود توانست اطلاعات فراوانی به دست بیاورد. آقای مورالس سرانجام شماره تلفن دخترش را پیدا کرد و در مراسمی ویژه او را پس از بیش از 10‌سال دوری ملاقات کرد. وی گفت: هیچ‌گاه فکر نمی کردم با چند جمله کوتاه بتوانم دخترم را پیدا کنم. آقای مورالس که شغلش را در سال 2010 از دست داده قرار است با کمک دخترش زندگی جدیدی را شروع کند.

مناطق مینیاتوری

آلاباما: یک مرد آمریکایی در نمایشگاهی ویژه، 125‌اثر مینیاتوری از مناطق تاریخی مورد علاقه خود را به نمایش گذاشته است. آقای جوزف‌زوئت، ساخت این مدل‌ها را از 30‌سال پیش شروع کرده و اکنون کارهای او به یک مجموعه بی‌مانند تبدیل شده است. این مرد در ساخت آثار خود از سیمان و سنگ استفاده کرده است و اکنون نمایشگاه آثارش بازدیدکنندگان زیادی دارد. آقای زوئت می‌گوید از سن 19‌سالگی علاقه به ساخت ماکت داشته است و به‌همین خاطر تصمیم گرفته مناطقی را که دوست دارد همیشه جلوی چشمانش داشته باشد. این مرد آمریکایی در سفرهای خود عکس‌های فراوانی از مناطق تاریخی می‌گیرد و همین تصاویر زمینه اصلی ساخت مدل‌های مینیاتوری او هستند.

جنگ فیل با خودرو

پرتوریا: صحنه حرکت یک فیل خشمگین با خودروی یکی از بازدیدکنندگان پارک حیات‌وحش این روزها سر و صدای زیادی به راه انداخته است. قضیه از این قرار است که آقای جان سامرز، برای تعطیلات به‌همراه یکی از دوستانش به آفریقای جنوبی رفته بود که در هنگام رانندگی در پارک حیات‌وحش متوجه یک فیل خشمگین شدند. این 2‌مرد وقتی متوجه قصد فیل برای حمله به خودرو شدند می‌خواستند فرار کنند اما فیل به آنها فرصتی برای این کار نداد و به خودروی آنها حمله کرد. خوشبختانه این فیل پس از واژگون کردن خودرو کوتاه آمد و به راهش ادامه داد. آقای سامرز و دوستش جراحت مختصری دیده‌اند اما می‌گویند دیدن این فیل غول‌پیکر تا سر حد مرگ آنها را ترسانده است.

درخواست ازدواج با آگهی تلویزیونی

واشنگتن: یک مرد جوان از دختر مورد علاقه‌اش در آمریکا با استفاده از آگهی تلویزیونی درخواست ازدواج کرد. آقای دیوید‌جونز که وضع مالی خوبی هم دارد در یک آگهی تلویزیونی پس از اخبار به صورت رسمی از خانم دی‌هورتون خواستگاری کرد. این مرد آمریکایی می‌گوید با این کار قصد داشته است لحظه درخواست ازدواجش برای همیشه در ذهن همسر آینده‌‌‌اش ثبت شود. آقای جونز خبر داشت که اعضای خانواده خانم هورتون پس از اخبار منتظر دیدن یک سریال تلویزیونی هستند و به‌همین خاطر این زمان را برای پخش آگهی انتخاب کرد. مسئولان این شبکه تلویزیونی هم برای هدیه ازدواج یک واحد سیار به خانه این خانواده فرستادند و واکنش خانم هورتون را در هنگام گفتن جواب «بله» به صورت مستقیم پخش کردند.

کد خبر 129272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز