یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۳
۰ نفر

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج گفت:آیین افتتاح 1000نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و بسیج سراسر کشور در اقدامی نمادین در صحن نماز جمعه با حضور امام جمعه تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

book war

به گزارش فارس، نشست خبری با محوریت برپایی 1000نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و بسیج در 1000 نقطه کشور مقارن با هفته کتاب و هفته بسیج ز با حضور سردار احمد حق‌طلب دبیر اجرایی این نمایشگاه در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج برگزار شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج ابراز داشت: تقارن هفته بسیج با هفته کتاب باعث شددر ذهن مسئولین دو حوزه یعنی وزارت ارشاد و سازمان بسیج حرکتی با عنوان 1000 نمایشگاه در سراسر کشور در محدوده زمانی 2مناسبت طراحی و اجرایی شود. به گفته حق‌طلب، در هفته کتاب این نمایشگاه‌ها را در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد و با پایان یافتن این نمایشگاه هفته بسیج نیز به پایان می‌رسد.

حق طلب با اشاره به برگزاری 1000 نمایشگاه تصریح کرد: 1000 نمایشگاه در سراسر کشور با عنوان نمایشگاه کتاب حرکتی بی‌نظیر و نادر است که سابقه آن را سال گذشته با برگزاری 200 نمایشگاه داشتیم اما ایجاد چنین فضایی یعنی برگزاری 1000 نمایشگاه پدیده‏ای قابل توجه است که می‌تواند بحث کتاب و کتابخوانی را به دورترین نقاط کشور منتقل کند.

کد خبر 120721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز