یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: در حالی که دومین روز از نمایشگاه تلکام یازدهم سپری می شود توانمندی های شرکت های ایرانی در حوزه ارتباطات و مخابرات بیش از پیش به نمایش عمومی گذاشته شده است.

MMS

معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار ایران خبر داد: در حال حاضر طول پیام‌ها در سرویس MMS همراه اول 100 کیلوبیت است که تا پایان سال این میزان به 400 کیلو افزایش خواهد یافت.

سید ‌حسن رضوی، معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیارایران با اعلام این خبر افزود: تعرفه استفاده از این سرویس برای هر MMS 100 تومان است و در واقع هر 50 کیلو 50 تومان است ولی پیش بینی می کنیم این قیمت با توجه به این افزایش و با توجه به شرایط رقابتی بودن بازارتا پایان سال جاری کاهش یابد.

رضوی با اشاره به نمایشگاه تلکام و با بیان اینکه در این نمایشگاه وسیله‌ای به نام دانگل به مشترکان عرضه شده گفت: این وسیله مانند یک USB کوچک عمل می‌کند که مشترک با قرار دادن سیم‌کارت داخل دانگل و اتصال آن به رایانه شخصی می‌تواند بدون نیاز به گوشی از امکانات اینترنت سیم‌کارت خود استفاده کنند.

همچنین بازدیدکنندگان از نمایشگاه امسال با مراجعه به غرفه های خرید با جیرینگ همراه اول می توانند در محیط نمایشگاه از امکانات این سرویس جدید استفاده کنند،سامانه خرید با تلفن همراه یک سرویس جدید جهت انجام آسان‌تر و دقیق‌تر امور مالی مانند دریافت، پرداخت و هماهنگی بهتر اقتصاد منزل را به متقاضیان معرفی می‌کند و شما توسط این سامانه می‌توانید عملیات مالی خود را در هر زمان و مکانی که هستید با اطمینان کامل انجام دهید.

علیرضا طلوع در این باره گفت: این سامانه جهت انجام امور مالی مانند دریافت، پرداخت و خریدهای روزانه است و با ارائه این سرویس دیگر نیازی به حمل و نقل پول ندارید و می‌توان کلیه پرداخت‌های روزانه علاوه بر خرید پرداخت کلی قبوض، شارژ مشترکان اعتباری را در نقاطی که دسترسی به شبکه بانکی وجود ندارد، آسان و مطمئن توسط این سرویس انجام داد.

او تاکید کرد: این سرویس در حال حاضر فقط در محدوده نمایشگاه فعال است و بازدیدکنندگانی که به نمایشگاه مراجعه می‌کنند می‌توانند این سرویس را فعال کرده و از اعتبار اولیه دو هزار تومانی آن در محدوده نمایشگاه استفاده کنند و خارج از نمایشگاه این سرویس فعلا فعال نشده است.

‌خدمات مربوطه با شش سرویس است که تلفن همراه را به یک کیف پول مطمئن تبدیل می‌کند.

وی سرویس انتقال شخص به شخص، پرداخت صورتحساب‌های ماهیانه، پرداخت‌های روزانه، اقتصاد خانواده، واریز و برداشت وجه، شارژ اعتبار را از سرویس‌های استثنایی این خدمات برشمرد.

کد خبر 120719
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز