همشهری آنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مراسم شکرانه حضور رهبر انقلاب در قم در نقاط مختلف استان قم خبر داد.

نصرت‌الله لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قم با اشاره به سفر پر خیر و برکت استان قم گفت: استان قم میزبان رهبر معظم انقلاب بود و مردم قم استقبال گسترده‌ای از روز نخست حضور ایشان در قم داشتند.

وی با اشاره به برگزاری دیدارهای رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم بیانات بسیار راهگشا و ارزشمندی داشتند که همه باید به تمام بخش‌های سخنان ایشان دقت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه با اشاره به سپری شدن روزهای پایانی سفر مقام معظم رهبری به استان قم تصریح کرد: امشب به همین مناسبت مراسم‌های مختلفی در سطح استان قم با عنوان «شکرانه حضور مقام معظم رهبری در قم» برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در این زمینه 50 مسجد اقدام به برگزاری این مراسم به صورت محوری خواهند کرد و یکی از این مراسم‌ها نیز امشب در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س)‌ برگزار می‌شود.

لطفی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درباره برگزاری این مراسم در دیگر مساجد شهر قم گفت: هماهنگی لازم در این زمینه نیز به عمل آمده است و امشب شاهد برگزاری مراسم شکرانه حضور رهبر انقلاب در جای جای شهر و استان قم خواهیم بود.

وی یادآور شد: هماهنگی لازم با بخش‌های استان قم نیز به عمل آمده است که نظیر این مراسم در نقاط مختلف استان برگزار شود.

کد خبر 119371
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز