همشهری آنلاین: 240 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم و همچنین مردم و روحانیت این شهر برای استقبال بی‌نظیر از معظم‌له قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه 240 نماینده که در پایان جلسه علنی روز یکشنبه قرائت شد، به این شرح است:
سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دامة برکاته به استان قم که آغاز حرکتی نوین در فضای دینی و سیاسی کشور محسوب می گردد ، راهنمایی های معظم له در مورد جایگاه رفیع مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه قم و نسبت آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه اصیل انقلاب اسلامی را بر همگان نشان داد و راه را بر کژاندیشان مسدود نمود. براساس همین منظر انتظار می رود بخشهای مختلف نظام اسلامی از این پشتوانه عمیق دینی و پرتحول بهره مناسب جهت سازماندهی آتیه کشور ببرند.

رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابعای داخلی و خارجی مسیر پیشرفت دینی، علمی و توسعه کشور، منظومه ای راهگشا برای ملت و نخبگان سیاسی و دینی می باشد.

ما نمایندگان ملت ضمن سیاستگذاری از مردم انقلابی و بصیر قم که با حضور چشمگیر خود پیوند مستحکم ولایت فقیه و ملت را نشان دادند و تشکر از معظم له از قوای سه گانه می خواهیم با دقت راهنمایی های ایشان را مبنای حرکت نوین خویش قرار دهند.

 

کد خبر 119565
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز