یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

گروه حوادث: قاتل سریالی قزوین که قربانیان خود را در یک مینی‌بوس سبز رنگ به قتل می‌رساند، 27 شهریور پای میز محاکمه خواهد رفت.

صحنه سازی

این مرد که ناصر نام دارد تنها چند روز قبل از دستگیری مهین، قاتل سریالی 5 زن و یک مرد در قزوین، جنایت‌های خود را کلید زد.
او بعد از سوار کردن زنان میانسالی که کنار خیابان منتظر اتوبوس یا تاکسی بودند، آنها را به محل‌های خلوت می‌کشاند و با ضربات مشت یا فشردن گلو، طعمه‌هایش را به قتل می‌رساند.

سپس طلاها و پول‌های قربانیان را سرقت می‌کرد و اجساد آنها را در محل‌هایی خلوت رها می‌کرد. ناصر که در مدت فعالیت خود 5 زن میانسال را به قتل رسانده بود، با سرنخ‌هایی که شاهدان در اختیار پلیس قرار داده بودند، ردگیری شد. ماموران پلیس آگاهی قزوین وقتی مطمئن شدند قتل‌هایی که از اواخر سال 88 شروع شده و تا اوایل امسال ادامه داشت سریالی هستند، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی قاتل شروع کردند.

آنها در بررسی محل پیدا شدن جسد یکی از قربانیان، با یک کفی و موکت روبه‌رو شدند که در اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها از آن استفاده می‌شود. همزمان یکی از شاهدان نیز به پلیس گفت که پیش از پیدا شدن جسد مقتول شاهد عبور یک مینی‌بوس فیات سبز رنگ از این محل بوده است.

با این اطلاعات، جست‌وجو برای دستگیری راننده مینی‌بوس سبز‌رنگ شروع شد و تیم‌های ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس و ماموران بسیج برای یافتن ردی از این مرد، وارد عمل شدند. ماموران با زیرنظر گرفتن خیابان‌های مختلف قزوین، به یک مینی‌‌بوس که پرده همه پنجره‌های آن کشیده شده بود، مشکوک شدند و قبل از اینکه راننده آن بتواند به جنایت خود ادامه دهد، صبح 26 اردیبهشت امسال، او را دستگیر کردند.

ناصر بعد از انتقال به اداره پلیس، به جنایات سریالی خود اعتراف کرد و مدعی شد همه قربانیان خود را با انگیزه سرقت پول‌ها و طلاهایشان از پا درآورده است. این مرد که در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌کرد، در جریان بازجویی‌ها مدعی شد بعد از شناسایی زنان میانسال که منتظر تاکسی یا اتوبوس بودند، مقابل آنها توقف می‌کرد و با گفتن این جمله که مسیرش با آنها یکی است، از طعمه‌هایش می‌خواست سوار ماشین شوند.

وی بعد از طی مسافتی کوتاه به بهانه اینکه مینی‌بوس خراب شده است در گوشه‌ای توقف می‌کرد و بعد از اینکه خود را به طعمه‌هایش می‌رساند آنها را با ضربه مشت بیهوش یا خفه می‌کرد. بعد از اعترافات متهم و بازسازی صحنه جنایت، برای ناصر به اتهام 5 فقره قتل عمد کیفرخواست صادر و این پرونده به دادگاه ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان قزوین، قاضی ناصری، رئیس شعبه دوم کیفری استان، با اشاره به محاکمه قاتل سریالی در شعبه دوم دادگاه گفت: اتهام این مرد شامل 5 فقره قتل زنان و سرقت از آنان است که 27 شهریورماه امسال، در ساعت 10 صبح نخستین جلسه محاکمه وی در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 115934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز