گروه سیاسی: رئیس دفتر مقام معظم رهبری از نشست‌های کاری نخبگان دانشگاهی با رهبر معظم انقلاب برای اجرایی کردن فرضیه‌های علمی خبر داد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محمدی‌گلپایگانی در آیین گشایش مجتمع آموزشی-  فرهنگی آدینه که مهر خبر آن ‌را منتشر کرد، گفت:

دیدارهای عمومی رهبر معظم انقلاب، اکثرا پخش می‌شود ولی مردم در جریان بسیاری از اقداماتی که در دفتر مقام معظم رهبری می‌گذرد، نیستند. ولیکن ایشان برای ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و دستگاه‌های اجرایی، دیدارها و نشست‌های کاری بسیاری را برگزار می‌کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این نشست نقش ائمه جمعه را برای بصیرت دادن به جامعه بسیار عظیم توصیف کرد و گفت: این نقش، البته به برکت جمهوری اسلامی ایران تثبیت شده است، ولیکن باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، زیرا این میزان از روشنگری برای تریبون نماز جمعه کافی نیست. او با اشاره به سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ائمه جمعه توصیه کرد که این سخنان مقام معظم رهبری را برای اقشار مختلف جامعه تبیین کنند و به این موضوع بپردازند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: پس از رحلت امام بزرگ‌ترین عنایتی که خداوند به مردم ایران کرد این بود که مقام رهبری را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تفویض کرده است.
وی در ادامه گفت: بنده که از نزدیک با هدایت‌های مقام معظم رهبری آشنا هستم،  می‌دانم که ثبات‌رأی، تیزبینی و تشخیص واقعیت ایشان چقدر ممتاز و بالاست.

کد خبر 109626

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز