دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بزرگان انگلیسی و اسپانیایی در مصاف با حریفان خود پیروز از زمین بیرون آمدند اما در آلمان، بایرن‌مونیخ ناکام بود و میلان ایتالیا در برابر لاتزیو متوقف شد

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از یورونیوز، هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس لیورپول سه بر صفر از سد ساندرلند گذشت و بولتون در زمین خود چهار بر صفر مغلوب منچستر یونایتد شد. چلسی نیز با نتیجه شگفت انگیز هفت بر یک استون ویلا را درهم کوبید.

در سایر دیدارها آرسنال با بیرمنگام یک یک مساوی کرد و هال سیتی دو بر یک از سد فولام گذشت و تاتنهام نیز دو بر صفر پورتسموث را شکست داد.

وستهام یک بر صفر نتیجه را به استوک سیتی واگذار کرد و دیدار اورتون با ولورهمپتون به تساوی بدون گل انجامید ضمن انکه بارنلی یک برصفر از بلکبرن شکست خورد.

در رده بندی کلی منچستر یونایتد با هفتاد و دو امیتاز صدر نشین است و چلسی با هفتاد و یک امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد آرسنال نیز با شصت و هشت امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

از هفته بیست و نهم از رقابتهای فوتبال لالیگا اسپانیا رئال مادرید سه بر دو از سد اتلتیکو مادرید گذشت.

زاراگوزا سه بر صفر والنسیا را شکست داد و مایورکا یک بر صفر نتیجه را به بارسلونا واگذار کرد. در سایر دیدارها ختافه سه بر یک در زمین لاکرونیا به پیروزی رسید و مالاگا و تنریف یک یک مساوی کردند.

اوساسونا نیز یک بر صفر بر المریا چیره شد و اسپانیول و اسپورتینگ خیون با نتیجه بدون گل مساوی کردند.

خرز سه برصفر از سد ولادولید گذشت و ویارئال سه بر صفر سه ویا را شکست داد.

در رده بندی کلی رئال مادرید با هفتاد و چهار امتیاز صدر نشین است و بارسلونا با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار گرفته است.

از هفته سی و یکم از رقابتهای فوتبال سری آ ایتالیا میلان با نتیجه یک یک در برابر لاتزیو متوقف شد و یوونتوس دو بر یک اتالانتا را شکست داد. رم نیز دو بر یک از سد اینتر گذشت.

پالرمو موفق شد بولونیا را سه بر یک شکست دهد و کیه وو با نتیجه مساوی بدون گل در برابر پارما متوقف شد. فیورنتینا چهار بر یک اودینزه را درهم کوبید و لیوورنو و باری یک یک مساوی کردند. ناپولی موفق شد یک بر صفر کاتانیا را شکست دهد و سمپدوریا یک یک در برابر کالیاری متوقف شد. سیه نه نیز بدون گل با جنوا مساوی کرد.

در رده بندی کلی اینتر با شصت و سه امتیاز پیشتاز است و رم با شصت و دو امتیاز در مکان دوم قرار دارد ضمن انکه میلان با شصت امتیاز سوم است.

در آلمان از هفته بیست و هشتم از رقابتهای بوندس‌لیگا نیز هامبورگ یک بر صفر در زمین مونشن گلادباخ نتیجه را واگذار کرد.

بایر لورکوزن دو بر صفر از شالکه صفر چهار شکست خورد و بایرن مونیخ دو بر صفر نتیجه را به اشتوتگارت واگذار کرد. هافنهایم نیز یک یک با فرایبورگ مساوی کرد.

در رده بندی کلی شالکه صفر چهار با پنجاه و هشت امتیاز صدر نشین است و بایرن با پنجاه و شش امتیاز دوم است.

در فرانسه هم در هفته سی ام از رقابتهای لیگ یک، لیل چهار بر یک از سد مونپلیه گذشت و پاری سن ژرمن با نتیجه سه بر صفر از سد بولونی سور مر گذشت. لیون نیز دو بر صفر بر گرنوبل چیره شد.

در سایر دیدارها نانسی پنج بر یک لانس را درهم کوبید و لوریان چهار بر صفر سنت اتین را شکست داد. لومان سه بر یک نتیجه را به رن واگذار کرد و تولوز دو بر صفر از نیس شکست خورد.

در رده بندی کلی بوردو با پنجاه و شش امتیاز پیشتاز است و مونپلیه با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است ضمن انکه اوسر با پنجاه و پنج امتیاز سوم است.

کد خبر 103947

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز