سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

نیوجرسی‌: مردی که به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده بود، ادعا کرد که پودر سفیدرنگی که در جیبش وجود داشته مربوط به یک دونات بوده است.

این مرد 34 ساله در حالی که به طرز مشکوکی می‌دوید توسط پلیس دستگیر شد و پلیس پس از بازرسی بدنی او متوجه شد که او مواد مخدر حمل می‌کرده است. البته به گفته پلیس این مرد پیش از اینکه دستگیر شود مواد مخدر را فروخته بود و فقط مقداری پودر سفیدرنگ در جیبش باقی مانده بود.

این مرد در حالی که فریاد می‌زد بی‌گناه است، ادعا کرد که دونات شکری در جیبش گذاشته بوده و به همین دلیل گرد سفیدرنگ در جیبش وجود داشته است. اما نتیجه آزمایش‌ها ادعای او را رد کرد.

ورود با زور به زندان

کالیفرنیا: نگهبانان یک زندان اعلام کردند: مردی را در حالی که سعی داشته به زور وارد زندان شود، دستگیر کرده‌اند. گفتنی است این مرد در حال پریدن از روی حصار فلزی دیوار زندان بود که دوربین مخفی او را رصد کرد و نگهبانان هم دستگیرش کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد بر اثر استفاده از مواد مخدر در حالت عادی قرار نداشته است. اما او پس از دستگیری هم اصرار داشت که باید به زندان برود. این جوان 28 ساله مدعی شد که به دلیل نپرداختن اجاره‌بها، خانه‌اش را از دست داده و از آنجایی که از کارش به دلیل اعتیاد اخراج شده چند روز گذشته را گرسنه بوده است.

او ادامه داد: تصمیم گرفتم هر طور که شده وارد زندان شوم تا بتوانم مدتی در آن زندگی کنم. با این حال او گفت که خلافکار نیست و نمی‌خواسته با انجام کار خلاف به زندان بیفتد و به همین دلیل از دیوار زندان بالا رفته است.

خوردن مدرک جرم

پاریس: خوردن مدرک و شواهد جرم یکی از اقداماتی است که در فیلم‌های سینمایی پلیسی به نمایش در می‌آید اما در دنیای واقعی هم برخی از سارقان اقدام به خوردن مدارک جرم می‌کنند تا هیچ نشانه‌ای از اینکه جرم توسط آنها صورت گرفته وجود نداشته باشد.

چندی پیش مردی 50 ساله حلقه ازدواج یکی از مشتریان فروشگاه را که از انگشتش بیرون آمده و روی زمین افتاده بود برداشت و آن را سرقت کرد. نگهبان فروشگاه این صحنه را در دوربین مدار بسته مشاهده کرد و در حالی که این مرد قصد داشت از فروشگاه خارج شود او را متوقف کرد تا حلقه را پس بگیرد. اما این مرد که خیلی دستپاچه شده بود بلافاصله حلقه را بلعید.

به این ترتیب نگهبان فروشگاه با پلیس تماس گرفت و سارق برای بررسی‌های بیشتر به اداره پلیس منتقل شد. جالب اینجاست که فیلم ضبط شده بلعیدن حلقه 20 هزار دلاری در دوربین فروشگاه موجود است.

زباله‌جمع‌کن خوش‌شانس

لندن:  یک زباله جمع‌کن که در بین سطل‌های بزرگ زباله که در مقابل خانه‌ها قرار دارد به دنبال اشیای با ارزش می‌گشت سر انجام به هدف خود رسید و 5 هزار دلار پیدا کرد. ماجرا از این قرار بود که یک تابلوی نقاشی در بین زباله‌ها توجه این مرد را جلب کرد و او تابلو را از بین زباله‌ها بیرون کشید.

اما متوجه شد که قسمتی از پشت تابلو پاره شده و هنگامی که این پارگی را بررسی کرد 5 هزار دلار پول در آن پیدا کرد. البته این مرد باوجدان، موضوع را به صاحبخانه گفت و یک پاداش ارزشمند دریافت کرد.

صاحبخانه به او گفت که همسر سابقش عادت داشته پول‌هایش را در مکان‌های مختلف پنهان کند و پارگی تابلو هم یکی از مکان‌های مخفی نگهداری پول توسط همسرش بوده است. زن صاحبخانه این پول را که به همسر سابقش تعلق داشت به مرد بی‌خانمان بخشید تا او بتواند برای خود سرپناهی پیدا کند.

کد خبر 100345

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز