جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

تگزاس‌: مردی که در یک رستوران کار می‌کرد برای تلافی کردن جریمه مامور پلیس دست به اقدام عجیبی زد.

این مرد 38 ساله در حال رانندگی در بزرگراه توسط یک مامور پلیس جریمه شد و چهره این مامور به خوبی در ذهنش نقش بست. او معتقد بود خلافی انجام نداده و پلیس بی دلیل او را جریمه کرده است و به همین دلیل از مامور پلیس کینه به دل گرفت. سرانجام روزی، گذر مامور پلیس به رستورانی افتاد که این مرد در آن کار می‌کرد.

او هم برای تلافی آن جریمه، چند تار مو در غذای مامور پلیس انداخت. البته مامور پلیس متوجه موها شد و به مدیر رستوران شکایت کرد و به همین دلیل وی بازخواست و جریمه شد.

ملاقات با پزشک زندانی

فلوریدا: در حالی که سر برخی از پزشکان خیلی شلوغ است، به زندان افتادن یک پزشک هم مانع آن نشد که بیمارانش رهایش کنند. این پزشک میانسال به دلیل درگیری فیزیکی با همسرش و آسیب زدن به او به زندان افتاد و دست کم3 ماه آینده را در زندان خواهد گذراند.

با وجود ‌این بیماران این پزشک که از اوضاع او با خبر شدند به زندان مراجعه کردند و با اصرار از رئیس زندان خواستند که به آنها اجازه ملاقات با این پزشک زندانی را بدهد. اصرار زیاد آنها موجب شد که موضوع در دادگاه مطرح شود اما قاضی اعلام کرد که امکان ادامه فعالیت‌های کاری زندانیان در زندان وجود ندارد و بیماران این مرد باید تا زمانی که او از زندان آزاد شود صبر یا اینکه به پزشک دیگری مراجعه کنند. گفتنی است این پزشک اعلام آمادگی کرده که در درمانگاه زندان بیمارانش را ویزیت کند.

نخستین روز زندگی مشترک در زندان 

سیدنی: درگیری تازه عروس و داماد با یکدیگر موجب شد که آنها شب عروسی‌شان را در زندان سپری کنند. این زن  و شوهر جوان پس از برگزاری مراسم ازدواجشان در حال سوار‌شدن به خودرو بودند که درگیری لفظی شدیدی بین آنها آغاز شد.

عروس جوان که پشت فرمان نشسته بود به اندازه ای خشمگین شد که پا را روی پدال گاز فشار داد و قصد داشت داماد را زیر بگیرد. در این بین داماد موفق به فرار شد و در حالی که عروس قصد داشت پارکینگ را ترک کند دوباره خود را داخل خودرو انداخت و به زد و خورد با عروس خانم پرداخت. این درگیری به اندازه ای ادامه یافت که مامور پارکینگ از خواب بیدار شد و ماجرا را به پلیس گزارش داد.

به همین دلیل ماموران، عروس و داماد جوان را بازداشت و به دلیل درگیری فیزیکی با یکدیگر به زندان منتقل کردند. احتمالا این زوج، به پرداخت جریمه نقدی محکوم خواهند شد.

خلبان تقلبی

آمستردام:  مردی 41 ساله که 13 سال گذشته را به شغل خلبانی اشتغال داشت توسط پلیس به جرم عجیبی دستگیر شد. بررسی‌ها نشان داد که این مرد اصلا مجوز یا گواهینامه خلبانی ندارد و این در حالی است که در طول این سال‌ها بیش از 10 هزار ساعت پرواز داشته و هزاران مسافر را از کشوری به کشور دیگر جابه‌جا کرده است.

گفتنی است ماجرای تقلبی بودن مدارک پرواز این مرد را دوست نزدیکش که به طور اتفاقی به راز او پی برده بود فاش کرد. این خلبان قلابی به خبرنگاران گفت که خلبانی را به صورت تجربی یاد گرفته و از طریق یک جاعل توانسته برای خودش مجوز خلبانی بگیرد.

نکته جالب اینکه او در همه این سال‌ها هیچگاه به مشکلی در جریان پرواز برخورد نکرده بود و همه مسافران به سلامت به مقصد‌هایشان رسیده بودند. با این حال او به دلیل دروغ و تقلب در زندان به سر می برد. 

کد خبر 102780

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز