سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: کریم باقری در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه بازیکنان دو هفته دیگر نیز منتظر می‌میانند، در خصوص وقایع اخیر این باشگاه و مسئله عدم پرداخت مطالبات توضیحاتی داد

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کاپیتان پرسپولیس در ابتدای صحبت‌های خود گفت: باشگاه پرسپولیس هم مثل بسیاری از باشگاه‌های دیگر هنوز مطالبات اول فصل بازیکنان را پرداخت نکرده است. برای ما در فصل‌های قبل هم این اتفاق می‌افتد و موضوع جدیدی نیست. در این چند وقت برخی بازیکنان به من مراجعه کردند و از من خواستند پیگیر این موضوع باشم. من هم به عنوان کاپیتان تیم تصمیم داشتم این مشکلات را با مدیریت باشگاه مطرح کنم.

باقری در پاسخ به این سوال پس موضوع حاشیه‌های روزهای اخیر چه بوده است، گفت: من بسیار متاسف هستم که برخی روزنامه‌ها و رسانه‌ها با سوء استفاده از وضعیت موجود اقدام به تفرقه‌افکنی و جنجال می‌کنند. اتفاقات اخیر مورد خاصی نبوده است. من بعد از تمرین یکشنبه به بازیکنان گفتم از یک ماه پیش با باشگاه ارتباطی نداشتم و تصمیم دارم برای مطالباتم به باشگاه بروم که در آن زمان برخی دیگر از بازیکنان نیز اعلام کردند ما هم می‌آییم. ما به باشگاه مراجعه کرده ولی متاسفانه انصاری‌فرد حضور نداشت و نتوانستیم با مدیرعامل گفت‌و‌گو کنیم و قرار فردا صبح را گذاشتیم. در این حضور هیچ اتفاقی نیفتاد، ما به عنوان بازیکن برای مشخص شدن وضعیت مالی به باشگاه مراجعه کردیم ولی نتوانستیم صحبت کنیم.

وی ادامه داد: ولی از همان هیچ تعداد زیادی شایعه شروع شد مبنی بر این که کریم باقری بازیکنان را مجبور کرد تمرین را تحریم کنند، کریم بازیکنان را مجبور کرد در باشگاه حضور یابند، برخی اس ام اس دادند که ما رودربایستی داریم نمی‌آئیم شما بروید، بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند و ... ولی خدا گواه است هیچکدام از این‌ها نبوده است. تمام این مطالب کذب ساخته و پرداخته ذهن برخی افراد حاشیه ساز است. حتی عنوان کردند که صدای بازیکنان بلند شده است و یا درگیری بوجود آمده است. رئیس دفتر انصاری‌فرد شاهد است در روز یکشنبه هیچ اتفاقی نیفتد. اصلاً مدیرعامل نبود که صحبتی کنیم. من همین جا بازهم تمام این موارد را تکذیب می‌کنم.

کریم باقری اضافه کرد: ما روز دوشنبه به باشگاه مراجعه کردیم و با مدیرعامل صحبت کردیم و انصاری‌فرد به تشریح وضعیت موجود پرداخت و به مشکلات اشاره و عنوان کرد به زودی مشکلات حل می‌شود. این جلسه کاملآً دوستانه بود. در پایان جلسه انصاری‌فرد قول هفته آینده را داد، ضمن این که گفت اگر وعده‌ها تحقق پیدا نکرد من هم کنار شما بازیکنان خواهم بود. من در همان جا گفتم ما دو هفته دیگر منتظر می‌شویم. اگر بازیکنان صحبتی دارند بگویند ولی من تا دوهفته دیگر منتظر می‌مانم که همه بازیکنان بلند شدند و سر تمرین حاضر شدند.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص تاثیر این اتفاقات روی تمرین و روحیه بازیکنان گفت: این را حتماً از قول من بنویسید که در این مدت تمرینات ما هیچ حاشیه‌ای نداشته است. ما به خوبی تمرین کرده‌ایم. اصلاً بحث تحریم تمرین نبوده‌ است. روز به روز هم بهتر می شویم. تیم امسال بسیار بی حاشیه است. اتفاقات باشگاه روی روحیه ما تاثیری نداشته است، ما بسیار شاداب تمرین می کنیم و درحال اجرای خواسته های کادر فنی هستیم. به هوادارن از قول من بگویید که تیم هیچ حاشیه‌ای نداشته و شاداب تمرین می‌کند، هیچکس با هیچکس قهر نیست و همه به دنبال موفقیت تیم هستند.

کریم باقری در خصوص وضعیت تیم در سه بازی گذشته گفت: اول فصل است و تیم دیر تشکیل شده است، ما رفته رفته به مرز آمادگی می رسیم. من وضعیت تیم، شادابی بازیکنان و آمادگی و انگیزه آنها را بسیار خوب می‌بینم و مطمئن هستم هر هفته بهتر خواهیم شد.

رکورددار کاپیتانی سرخپوشان در خصوص بازی جمعه با صبای قم گفت: بعد از گذشت سه هفته از مسابقات تمام تیم‌ها نقاط ضعف خود را پیدا کرده‌اند و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌روند. تیم صبا هم یک تیم مدعی است و بازی بسیار سختی را پیش رو داریم. بازی‌های پرسپولیس و صبا همیشه بازی‌های زیبائی بوده ولی ما این هفته با شور و هیجانی که هوادارانمان در ورزشگاه آزادی ایجاد می‌کنند سعی می‌کنیم صبا را شکست دهیم. ولی ذکر این نکته ضروری است صبا تیم قدرتمندی است و دارای بازیکنان و کادر فنی خوبی است.

کریم باقری در پایان با اشاره مجدد به اتفاقات اخیر گفت: متاسفانه این روزها از قول من مطالب بسیار کذبی مطرح شد. در برخی نشریات تهمت‌های فراوانی به من زده شد. ای کاش هواداران باشگاه این‌گونه نشریات را نمی‌خواندند و می توانستیم به آنها بگوئیم که این نشریات فقط به دنبال حاشیه سازی هستند. من از رفتار این گونه نشریات بسیار گله‌مند هستم. حتی امروز به خبرنگار روزنامه پیروزی گفتم از شما که نام باشگاه را یدک می‌کشید دیگر توقع نداشتم که به شایعه‌پراکنی پرداخته و خبر کذب بزنید.

کد خبر 88660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز