دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام مشکلات مالی این تیم ،گفت:

اگر بازیکنان صبور باشند، بزودی مشکلاتشان حل خواهد شد. عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس و دریافت نکردن مطالباتشان اظهار کرد: معتقدم اگر بازیکنان بچگی نکنند و صبور باشند بزودی مطالباتشان را دریافت خواهند کرد. آنها نباید تحت تاثیر شرایط و برخی افراد قرار گیرند چرا که ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم با سعه‌ صدر مشکلات را حل کنیم. آنها باید بدانند که ما با محدودیت‌های مالی مواجه هستیم و برای دریافت مطالباتشان عجله نکنند.

وی افزود: قراری نگذاشتیم که پول بازیکنان را صبح امروز (دوشنبه 2 شهریور) پرداخت کنیم بلکه قرار است پای میز بنشینیم و صبحت کنیم. شرایط فنی تیم ما نیز اکنون بد نیست و نتایج نسبتا خوبی هم تاکنون بدست آوردیم که در آینده بهتر خواهد شد.

انصاری‌فرد درباره کمک‌های مالی سازمان تربیت بدنی و وعده کمک پانصد میلیونی به پرسپولیس برای حل مشکلاتش گفت: هنوز پولی بابت این موضوع دریافت نکردیم. ضمن این که اخیرا هم از سازمان تربیت بدنی کمک نگرفته ایم و باید راه‌های دیگر را بررسی کرده و از کانال‌های مختلف پول تزریق کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره علت برگشت خوردن چک پیش ‌قرارداد "هوار ملامحمد" تصریح کرد: این مساله را خودم بوجود آوردم چرا که در صورت نقد شدن آن چک، ممکن بود بازیکنان دیگر که از تیم طلب دارند، معترض شوند. به نوعی به آنها نشان دادیم که این بازیکن عراقی هم فقط از ما چک دریافت کرده است، البته طی امروز و فردا پول ملامحمد را پرداخت خواهیم کرد.

انصاری‌فرد درباره علت عدم حضور بازیکنان تیمش در مراسم معرفی بیمارستان پرسپولیس نیز گفت: اکثر بازیکنان پرسپولیس با اطلاع قبلی به این مراسم نیامدند، لذا هیچ محرومیتی از این حیث در انتظارشان نیست.

وی با اشاره به ویژگی‌های طرح بیمارستان پرسپولیس گفت: طبق قرارداد این بیمارستان خدمات رایگانی را به خانواده بزرگ پرسپولیس ارایه می‌کند و هواداران پرشمار ما نیز با تخفیف‌های قابل توجه می‌توانند از امکانات این بیمارستان فوق‌تخصصی استفاده کنند. ضمن اینکه طبق پیش‌بینی‌ها و برآوردها این بیمارستان سالانه در حدود 2 تا 3 میلیارد تومان برای باشگاه درآمدزایی خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد 6میلیارد تومانی با "حسین محجوب" نیز خاطرنشان کرد: از نظر ما و طرف مقابل این قرارداد نهایی و قطعی است اما سازمان تربیت بدنی هنوز پاسخ نهایی را اعلام نکرده است.

وی با اشاره به اختصاص طبقه دوم ساختمان باشگاه برای راه‌اندازی کلینیک اختصاصی تیم پرسپولیس، تصریح کرد: این اقدام بزودی انجام می‌شود چرا که ما می‌خواهیم پس از هر بازی از بازیکنان تست‌های پزشکی لازم گرفته شود و آنها به صورت مداوم تحت نظر بوده و ارزیابی شوند.

وی در پاسخ به این سوال که پس از بازی با استقلال اهواز اعلام کردید که به "کرانچار" اولتیماتوم می‌دهید، اما کرانچار این موضوع را رد کرد، گفت: اولتیماتوم خاصی به کادر فنی تیم ندادم و تنها از آنها خواستم اگر مشکلات فنی در تیم هست، سریع حل شود. ما هر هفته جلسه کمیته فنی خواهیم داشت و بحث‌های مشورتی پیرامون وضعیت پرسپولیس شکل می‌گیرد.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به شایعاتی مبنی بر تحمیل بازیکن به کرانچار از سوی وی نیز خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ بازیکنی را به سرمربی یا کادر فنی تیم تحمیل نکردم و مطالبی که در این زمینه منتشر می‌شود، کذب است.

انصاری‌فرد همچنین با بیان این که تهمت‌های بسیاری در برخی روزنامه‌های ورزشی به او زده می‌شود، گفت: روزی که مدیرعامل پرسپولیس شدم، یکی از نشریات ورزشی مدارک نادرستی را مبنی بر بدهی‌های مالی من در مدیریت گذشته‌ام در این تیم منتشر کرد و در بخش دیگری نیز به بدهی‌های احتمالی من پرداخته بود، در حالی که در سالیان گذشته‌ای که مدیر این تیم بودم هیچ بدهی نداشته و تمام صحبت‌های آنها اتهامات کذب بود. این کارها ناجوانمردی است و اکنون هم مشکل غیرقابل حلی ندارم و می‌دانم اگر به خاطر مطالب نادرست بعضی روزنامه‌ها شکایت کنم، می‌توانم آنها را به زندان بیاندازم. من اهل کار هستم و تا روزی که در پرسپولیس باشم برای حل مشکلات تیم، بازیکنان، مربیان و... تلاش خواهم کرد.

کد خبر 88552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز