چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۵:۱۸
۰ نفر

ناصر قراگزلو: عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس به خوبی می‌داند که راه سختی را برای موفقیت پیش‌رو دارد و مخالفان او که تعدادشان نیز کم نیست مترصدند او را در صورت عدم موفقیت به راحتی کنار بگذارند.

  • با وجود تدابیر خاص شما و کرانچار، پرسپولس در هفته دوم و در ورزشگاه آزادی نیز نتوانست به 3 امتیاز بازی برسد.

بازیکنان ملی‌پوش‌مان که از بازی با بوسنی بازمی‌گشتند، خسته بودند. از سوی دیگر برخی مسائل نظیر عدم هماهنگی و وجود استرس‌ و اضطراب‌ در کنار برخی اشتباهات تاکتیکی موجب شد به 3 امتیاز این دیدار خانگی‌ دست پیدا نکنیم.

  • گویا شما بعد از 2 نتیجه تساویبه کرانچار هشدار دادید.

دروغ محض است. این حرف‌های  کسانی است که قصد جوسازی داشته و با من دشمنی دارند. عده‌ای شهرت‌طلب که برای مطرح کردن خودشان این اخبار کذب را مطرح می‌کنند.

  • به نظر رابطه چندان خوبی با کرانچار ندارید.

اتفاقا بین من، اعضای کمیته فنی و کرانچار تعامل و رابطه خوبی وجود دارد. ما هفته‌ای دو بار با سرمربی تیم جلسه داریم و تمام موارد را با کرانچار مطرح می‌کنیم و در این جلسات هیچ مسئله خاصی بین ما و او به وجود نیامده است.

  • برخی از بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و گفته می‌شود به طور مثال علیه آرفی باند تشکیل داده‌اند.

هیچ‌کدام این اخبار صحیح نیست. در هر خانواده‌ای ممکن است سوءتفاهم  یا مشکلاتی به وجود بیاید اما متاسفانه بیشتر این دروغ‌پردازی‌ها برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس صورت می‌گیرد. مثلا به دروغ نوشته‌اند که پرسپولیس را به هتل المپیک راه ندادند یا مثلا در تیم پرسپولیس علیه من طومار جمع کرده‌اند که اینها تنها نمونه‌هایی از شیطنت‌هایی است که علیه تیم و باشگاه ما انجام شده است.

  • فکر نمی‌کنید موضع شما در قبال رسانه‌ها تا حدودی یک‌طرفه است؟

من هیچ‌گاه علیه روزنامه‌ها و رسانه‌هایی که به درستی کار می‌کنند موضع‌گیری نمی‌کنم اما تعجب می‌کنم از کسانی که از اخبار پرسپولیس و استقلال در رسانه‌هایشان استفاده می‌کنند اما این استفاده تنها در جهت تخریب این دو باشگاه صورت می‌گیرد. شخصا درصددم ترتیبی اتخاذ کنم که مصاحبه با بازیکنان‌مان هفته‌ای دو بار در باشگاه انجام شود.

  • پیش‌بینی شما در مورد کرانچار درست بود؟

ما مسائل مختلف را در جذب و استخدام کرانچار در نظر گرفتیم و به هیچ وجه از انتخاب این سرمربی پشیمان نیستیم. به مجموعه فعلی کادر فنی پرسپولیس بسیار امیدوارم و شرایط خوبی را برای تیم‌مان در آینده پیش‌بینی می‌کنم. یک مربی معمولا در کوتاه‌‌مدت نمی‌تواند به خواسته‌های خود برسد.

  • آستانه صبر شما برای حفظ کرانچار تا چه حد است؟

آستانه صبر برای من دو جنبه دارد؛ اول برای مربی‌ای که خوب کار می‌کند اما شرایط برایش مهیا نیست. دوم زمانی است که می‌بینم یک مربی توانایی اجرای برنامه‌های ما را ندارد و طبق هدف‌گذاری که کردیم بعد از 6 هفته کرانچار باید تا حدود زیادی خواسته‌های ما را برآورده کند.

  • در رابطه با کرانچار حرف‌های زیادی مطرح می‌شود و اینکه او با رقم بسیار بالایی نسبت به بقیه مربیان پرسپولیس به این تیم آمده.

فکر می‌کنم در وهله اول باید به این موضوع بپردازیم که اکثر دستیاران تیم‌های لیگ برتری بیشتر از 150 میلیون تومان می‌گیرند. بنابراین برخی‌ها چگونه مطرح می‌کنند که ما با 150 میلیون تومان کرانچار را آوردیم. رقم قرارداد ما با او بسیار منطقی است و حتی مبلغ پرداختی ما به این مربی کمتر از وینگادا بوده است.

  • گفته می‌شود هنوز با اسپانسر 6 میلیاردی‌تان به توافق نرسیدید.

این هم از شیطنت‌های افرادی است که علیه ما جوسازی می‌کنند. با اسپانسرمان به توافق کامل رسیدیم اما از آنجایی که رئیس سازمان رئیس مجمع ماست، لازم است این توافق به تایید سازمان برسد. طبق توافق‌های انجام‌شده 20 درصد از مبلغ توافق‌شده را از اسپانسر در مرحله اول دریافت خواهیم کرد.

  • مشکل به وجودآمده با هوار ملامحمد را چطور حل می‌کنید؟

ملامحمد با ما قرارداد دارد و ما هیچ مشکلی با این بازیکن نداریم و به زودی قسط اول او را نیز پرداخت خواهیم کرد.

  • در رابطه با درخشش استیل‌آذین که گفته می‌شود تیم دوم پرسپولیس است چه صحبتی دارید؟

من برای استیل‌آذین به عنوان تیمی که از لیگ دسته‌اول به لیگ برتر صعود کرده آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سال خوبی را در این فصل تجربه کنند.

  • شما فکر می‌کنید استیل‌آذین در لیگ نهم مدعی قهرمانی محسوب می‌شود؟

همان‌طور که استیلی نیز گفته، استیل‌آذین فعلا مدعی محسوب نمی‌شود ضمن آنکه اعتقاد دارم آنها پس از بازی‌های متعدد و کسب تجربه در لیگ برتر می‌توانند شخصیت پیدا کرده و شخصیت‌شان را نشان دهند. آنها شخصیت لازم را ندارند و استیل‌آذین امسال مدعی نیست.

  • در رابطه با درخشش علی کریمی خصوصا در دیدار برابر صبای قم چه نظری دارید؟

من از درخشش علی کریمی خوشحال شدم و امیدوارم کماکان روند موفقش را در سایر بازی‌ها ادامه دهد.

  • افسوس نمی‌خورید که علی کریمی را از دست دادید؟

من افسوس از دست دادن کریمی را نمی‌خورم چون معتقدم در پرسپولیس بازیکنان بسیار توانایی وجود دارند که با هماهنگی بیشتر شایستگی‌های خود را نشان خواهند داد.

  • هدایتی گفته هر زمانی پرسپولیس بخواهد حاضر است کریمی را به پرسپولیس برگرداند.

فعلا که جای خالی در لیست ما وجود ندارد ضمن آنکه باید ببینیم در آینده شرایط برای جذب بازیکن جدید برای ما چگونه خواهد شد اما اگر در نیم‌فصل شرایط مهیا شد، شاید کریمی را هم به پرسپولیس آوردیم.

کد خبر 88158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز