جمعه ۲۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

گروه ورزشی: تیم پرسپولیس در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، در خانه مقابل ملوان بندرانزلی متوقف شد تا بار دیگر فرصت صعود به رده‌های بالای جدول را از دست بدهد

محمدحیدری در دقایق پایانی نیمه اول برای ملوان گلزنی کرد اما هوار ملا محمد، هافبک عراقی پرسپولیس از روی نقطه پنالتی گل مساوی سرخپوشان را در نیمه دوم به ثمر رساند تا زلاتکو کرانچار یک نتیجه‌ ضعیف دیگر را در کارنامه‌اش ثبت کند.

در سایر دیدارهای دیروز، راه‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دست به‌کار بزرگی زد و ذوب‌آهن را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

درحالی‌که شاگردان ابراهیم‌زاده با گل دقیقه سوم اسماعیل فرهادی از میهمان پیش افتاده بودند، عیسی ترائوره و ایمان حیدری برای راه‌آهن گلزنی کردند تا ذوب‌آهن یک شکست تلخ خانگی را تجربه کند و تا حدودی از سایر مدعیان فاصله بگیرد.

در کرمان تیم مس توانست دومین شکست فولاد جلالی را رقم بزند. ادینهو و رجب‌زاده گل‌های تیم مس را به ثمر رساندند تا وضعیت فولاد اهواز بیش از پیش خطرناک شود. سپاهان دیگر تیم اصفهانی هم در بوشهر توانست از سد شاهین عبور کند و وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.

شاگردان قلعه‌نویی که با گل احمدپوری از میزبان عقب افتاده بودند با 2 گل‌عمادرضا در دقایق 71 و 90 به 3 امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یافتند.

کد خبر 92898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز