همشهری آنلاین: همایش بزرگ سرمایه‌گذاری خارجی شنبه 9 خرداد در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این همایش حدود 120شرکت از کشورهای بلژیک، ژاپن، دانمارک، روسیه، اتریش، کره جنوبی، ترکیه، جمهوری چک، هند، عربستان، امارات و آمریکا حضور خواهند داشت.

در همایش بزرگ سرمایه گذاری خارجی بیش از 200 شرکت دولتی و بخش خصوصی ایران نیز فرصت‌های سرمایه گذاری را در کشورمعرفی می‌کنند.

در مراسم افتتاحیه این همایش، وزرای امور اقتصاد و دارایی، امور خارجه، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، ریاست بانک مرکزی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، و نمایندگان گروه بانک توسعه اسلامی شرکت خواهند کرد.

پس از مراسم افتتاحیه و همچنین سخنرانی‌های تخصصی این همایش در سه پانل تخصصی در قالب موضوعاتی از قبیل چارچوب‌ها و ضوابط قانونی سرمایه گذاری خارجی در ایران، سیاست‌ها و ضوابط خصوصی سازی، سیاست‌ها و چارچوب ضوابط تجارت خارجی،  سیاست‌ها و ضوابط بازار بورس ایران، معرفی و اعلام شرایط بیمه سرمایه گذاری و بیمه صادرات ازجانب بانک توسعه اسلامی (ICIE) مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در همایش بزرگ سرمایه گذاری خارجی، روسای سازمان‌های سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، خصوصی سازی، توسعه تجارت، بورس و اوراق‌بهادار، مدیرعامل به ایراد سخنرانی در مورد موضوعات سرمایه گذاری به سخنرانی خواهند پرداخت.

دراین همایش قرار است درباره محصولات پتروشیمی، خودرو و قطعات خودرو، ساختمان سازی و گردشگری، محصولات بالادستی و پایین دستی فولاد، محصولات واسطه‌ای صنعتی، نیرو و ارتباطات، صنایع غذایی، کشاورزی، آبزی پروری و دارو با حضور سرمایه گذاران خارجی بحث و بررسی شود.

درحاشیه این همایش نیز نمایشگاهی برای معرفی محصولات شرکت‌های مختلف تولیدی و طرح‌های در دست انجام به شرکت کنندگان معرفی خواهد شد.

کد خبر 82388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز