همشهری آنلاین: رئیس مرکز اجرائیات راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پرداخت قبوض جرایم رانندگی از طریق تلفنبانک بانک ملی ایران، سایت اینترنتی، دفاتر پلیس + 10 و خودپردازهای بانک ملی ایران اجرایی شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرهنگ جهانگیری با بیان این که این اقدام برای تحقق دولت الکترونیک و بهره گیری از نرم افزار IT است افزود: انتظار می رود بزودی تمامی چرخه اجرائیات از مرحله صدور، استعلام و کنترل به صورت الکترونیک انجام شود.

وی گفت: در حال حاضر با ساماندهی نحوه پرداخت قبوض جرایم به صورت غیرحضوری، رانندگان می توانند از امروز از طریق تلفنبانک بانک ملی ایران به شماره 2784 -021 به صورت شبانه روزی، سایت اینترنتی بانک ملی ایران یا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و استفاده از دستگاه پایانه فروش و یا با به مراجعه خودپرداز بانک ملی ایران برای واریز مبلغ جریمه اقدام کنند.

رئیس مرکز اجرائیات راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: رانندگان در هنگام پرداخت مبلغ جریمه به صورت الکترونیک باید شناسه قبض جریمه و شناسه پرداخت را که در پائین برگه جریمه حک شده است، وارد سیستم کنند.

سرهنگ جهانگیری گفت: همچنین با استعلام جریمه از طریق پیامک 30005151 بزودی شناسه قبض و پرداخت نیز به آن اضافه خواهد شد و شهروندان می توانند مبلغ جریمه خود را از این طریق پرداخت کنند.

کد خبر 64090

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز