پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش شاد و کودکانه صندوقچه مروارید ناصر آویژه را در ۱۲ شهر استان کردستان اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون، مردم شهر قروه روز ۴ اردیبهشت نخستین میزبانان تریلی سیار با سابقه کانون، در استان کردستان خواهند بود تا این نمایش با کارگردانی ناصر آویژه و نویسندگی گیتا داوودی آنها را به رعایت بیشتر بهداشت دهان و دندان تشویق کند.

 این نمایش پس از دو اجرای خود در قروه تا روز ۹ اردیبهشت ۲۰ بار دیگر برای کودکان و نوجوانان شهرهای سریش‌آباد، دهگلان، کامیاران، سروآباد، مریوان، سنندج، سقز، بانه، بیجار و حسن‌آباد یاسوکند اجرا می‌شود.

رامین کحال‌زاده، ناصر آویژه، محسن علی‌محمدی و بهنام حبیب‌پور به عنوان بازی‌گر در این نمایش هنرنمایی می‌کنند.

پیش از این نیز تریلی سیار کانون با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت‌، در روزهای ۵ تا ۱۳ فروردین امسال و با هدف توجه بیشتر به فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایران در نوروز، میهمان کودکان و نوجوانان دو استان مازندران و گیلان بود.

 در این سفر نمایش بچه‌های ایران ۱ و ۲ به نویسندگی و کارگردانی مهدی قلعه و بازیگری علی صفا و محمد داوودی در شهرهای رامسر، کتالم، سادات‌شهر و تنکابن مازندران و رشت، بندر انزلی، تالش، آستارا، لاهیجان، لنگرود و فومن در استان گیلان اجرا و با استقبال خوب بچه‌های این دو استان شمالی و مسافران نوروزی این شهرها روبرو شد.

 نمایش بچه‌های ایران ۴۱ بار در این دو استان در نوروز امسال به صحنه رفت.

کد خبر 49731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز