سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشست رسانه‌ای جشنواره فیلم تورنتو به احترام قربانیان حادثه تیراندازی چند روز پیش در این شهر و محکوم کردن خشونت لغو شد.

تیراندازی در تورنتو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، چهل و سومين جشنواره فيلم تورنتو 15 تا 25 شهريور در كانادا برگزار مي‌شود و قرار بود در نشست رسانه‌اي روز سه‌شنبه از نخستين فيلم‌هاي حاضر در اين دوره رونمايي شود اما مديران جشنواره اعلام كردند برنامه را به احترام قربانيان و خانواده‌هاي آنها لغو مي‌كنند. انتظار مي‌رود مهم‌ترين خبرهاي جشنواره تورنتو با انتشار چند بسته خبري در دسترس رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار گيرد.

حادثه تيراندازي روز يكشنبه در خيابان شلوغ دنفورث تورنتو به مرگ دو نفر و زخمي شدن 15 شهروند انجاميد. پس از شنيده شدن صداي تيراندازي، پليس وارد عمل شد و جنازه ضارب را پيدا كرد. مظنون اصلي ماجرا يك جوان 29 ساله به نام فيصل حسين بود كه خانواده‌اش گفته‌اند از بيماري مزمن روان‌پريشي و افسردگي رنج مي‌برد. هنوز معلوم نيست حسين با شليك گلوله پليس جان باخته يا خودكشي كرده است.

جشنواره فيلم تورنتو از مهم‌ترين رويدادهاي سينمايي منطقه آمريكاي شمالي است كه هر سال در آغاز فصل جوايز برگزار مي‌شود و معمولا فيلم‌هايي كه در آن مي‌درخشند، راه خود را براي نامزدي در جوايز معتبر گلدن گلوب و اسكار و حتي بردن آنها هموار مي‌كنند.

کد خبر 411601

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha