خبر >دور و بر ما پر است از پسماندهای قابل‌بازیافت. دنیا دارد در این مواد غرق می‌شود. اما در دنیا هنرمندانی هم هستند که این دورریختنی‌ها را به‌زیبایی به‌کار می‌گیرند و از آن‌ها آثار هنری می‌سازند.

دوچرخه شماره ۹۳۲

هنرمندان با اين‌كار خود، علاوه بر خلق آثار هنري، مي‌خواهند به مردم بگويند كه ما در روز چه چيزهايي را دور مي‌ريزيم و توجه مردم را به اين نكته جلب كنند كه زيادبودن اين دورريختني‌ها چه آسيب‌هايي به زندگي بشر و محيط‌زيست مي‌زنند.

حالا نخستين جشنواره‌ي ملي حجم‌سازي موادبازيافتي با هدف فرهنگ‌سازي در جهت کاهش توليد پسماند و پاک‌سازي محيط‌زيست با عنوان «طبيعت بي‌جان، دست‌هاي جان‌بخش» در تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط‌عمومي شهرداري منطقه‌ي يك تهران، شركت در اين جشنواره براي تمام گروه‌هاي سني آزاد است و هر شرکت کننده مي‌تواند حداکثر سه اثر را تا 31 تير 1397 براي دبيرخانه‌ي جشنواره بفرستد.

گفتني است اين جشنواره به همت اداره‌ي کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران و شميرانات و با هم‌کاري مديريت پسماند شهرداري تهران و شهرداري منطقه‌ي يک تهران برگزار مي شود.

براي اطلاعات بيش‌تر مي‌توانيد به نشاني shemiranat.farhang.gov.ir مراجعه كنيد يا با شماره‌هاي 44721157 و 44720781 تماس بگيريد.

کد خبر 410322

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha