انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که امسال کارگاه‌هایی تابستانی برای گروه‌ سنی ۸ تا ۱۲سال برگزار می‌کند، کارگاه‌های دیگری هم دارد که ویژه‌ی کودک و نوجوان است و در باغ کتاب تهران برپا می‌شود.

كارگاه داستان عزت‌الله الوندي، كارگاه آموزش شعر براي كودكان و نوجوانان با حضور سعيده موسوي‌زاده و مريم اسلامي و كارگاه تصويرگري و نقاشي با حضور تهمينه حدادي برگزار مي‌شود.

به گزارش هفته‌نامه‌ي دوچرخه و به نقل از جعفر توزنده‌جاني، دبير انجمن نويسندگان كودك و نوجوان، كارگاه داستان، چهارشنبه‌ي هرهفته از ساعت 10 و 30 دقيقه تا 12 در باغ كتاب تهران برگزار مي‌شود.

كارگاه تصويرگري هم براي كودكان و نوجوانان هر پنج‌شنبه ساعت 16 برگزار مي‌شود. برنامه‌ي كارگاه‌ شعر هم بعداً اعلام مي‌شود. براي اطلاعات بيش‌تر مي‌توانيد با شماره‌ي تلفن 88317755 تماس بگيريد.

 

  • باشگاه روباتيك

باغ كتاب تهران، علاوه بر كارگاه‌هاي شعر و داستان، براي باشگاه روباتيك هم عضو مي‌پذيرد. اگر عضو باشگاه روباتيك باغ كتاب تهران شويد مي‌توانيد برنامه‌نويسي هم ياد بگيريد. كودكان، نوجوانان و بزرگ‌سالان مي‌توانند در اين كلاس‌ها شركت كنند. براي اطلاعات بيش‌تر به آدرس ircstem.ir مراجعه كنيد.

 

  • كارگاه شعر با حضور رحماندوست

 دفتر شعر جوان، براي تابستان امسال، كارگاه تابستاني شعر كودك و نوجوان را با حضور مصطفي رحماندوست برگزار مي‌كند. شروع اين دوره‌ از 23 تيرماه است. شما مي‌توانيد پس از ثبت‌نام، در روزهاي شنبه از ساعت 16 تا 18 در اين كارگاه شركت كنيد. براي ثبت‌نام مي‌توانيد با شماره‌ي 22605809 تماس بگيريد يا به بخش اداري مراجعه كنيد.

هم‌چنين دفتر شعر جوان، با انگيزه‌ي شناسايي و معرفي استعدادهاي جوان به جامعه‌ي ادبي كشور و تقدير و حمايت از آنان، دومين دوره از سري جديد جايزه‌ي «كتاب سال دفتر شعر جوان» را باعنوان جايزه‌ي «قيصر امين‌پور» از ميان مجموعه‌هاي شعر منتشرشده در سال 1396انتخاب مي‌كند.

شاعران جوان سراسر كشور يا ناشران كتاب‌هاي شعر مي توانند، پنج نسخه از هركتاب را حداكثر تا پايان مهر 1397 به نشاني زير ارسال كنند.

اين كتاب‌ها حتماً بايد چاپ اول و به زبان و خط فارسي منتشر شده باشد و سن شاعر بيش از 30 سال نباشد.

کد خبر 409714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha