همشهری آنلاین: طرح برگزاری دوسالانه حسین منزوی به عنوان یک طرح خوب و ارزشمند از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد موافقت قرار گرفت.

حسین منزوی

همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با تایید خبر برگزاری جایزه دوسالانه حسین منزوی گفت: در سفر اخیری که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان داشت، در جلسه با اصحاب فرهنگ و هنر، این عزیزان پیشنهاد برگزاری جایزه دوسالانه حسین منزوی را به منظور پاسداشت جایگاه ویژه حسین منزوی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام ارائه دادند.

وی ادامه داد: این طرح به عنوان یک طرح خوب و ارزشمند از سوی دكتر صالحي مورد موافقت قرار گرفت و ان‌شالله به زودی شاهد برگزاری این جایزه در سطح ملی و بین‌المللی باشیم؛ چراکه بدون شک حسین منزوی یکی از چهر‌ه‌های تاثیرگذار کشور است و این کمترین کاری است که ما می‌توانیم برای او انجام دهیم.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیح زمان اجرای این جایزه گفت:سایر برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان انجام شود؛ چراکه زنجان زادگاه حسین منزوی است و طبیعتا این جایزه نیز باید در این شهر برگزار شود.

کد خبر 415981

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha