همشهری آنلاین: مایکل وولف،نویسنده کتاب آتش و خشم در کاخ سفیدکه وضعیت روانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در کتابش زیر سوال برده به سی ان ان گفت: ترامپ دچار نوعی از دست دادن مشاعر است.

 نویسنده کتاب آتش وخشم: ترامپ دچارنوعی ازدست دادن مشاعر است

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مايكل وولف (Michael Wolff) به سی ان ان افزود: دونالد ترامپ در یک مکالمه، یک مورد را چندین و چند بار تکرار می کند. رئیس جمهوری آمریکا قادر نیست بر یک موضوع تمرکز داشته باشد و نمی تواند جملات مرتبط با یکدیگر را پشت سر هم قرار دهد، بلکه یک مطلب را به کرات در یک سخنرانی و یک گفت و گو تکرار می کند و شما پس از پنج دقیقه متوجه می شوید که همان عبارت قبلی دوباره تکرار شدند.

وولف گفت: من تنها واقعیت های موجود را (در کتاب) گزارش کردم.من پزشک نیستم و در واقع لزومی ندارد که شما هم پزشک باشید، چراکه شما به این نکته هشدار دهنده و درخور توجه پی خواهید برد که مطلب را چندین و چند بار در یک مکالمه به کار می برد.

سی ان ان از وی پرسید : پس شخص رئیس جمهوری از نوعی از دست دادن مشاعر رنج می برد.

وولف با تصدیق این مطلب گفت:ترامپ در ابتدا سه مطلب را در یک مکالمه 25 تا 30 دقیقه ای تکرار می کرد، بعدا وی این سه مورد مشابه را در مدت زمان 15دقیقه و سپس در مدت زمان 10 دقیقه ای تکرار می کند.

نویسنده کتاب خشم و آتش به سی ان ان گفت که این موضوع هشدار دهنده بوده و کارکنان و اطرافیان ترامپ نیز متوجه تکرار جملات مشابه در سخنان رئیس جمهوری که وضعیتی هشدار دهنده ای دارد، شده اند.

به گزارش ایرنا، در پی انتشار کتاب 'آتش و خشم در کاخ سفید'، وکلای حقوقی دونالد ترامپ تلاش زیادی برای توقف توزیع آن کردند. مایکل وولف نویسنده این کتاب که برای نوشتن آن با 200 نفر ازنزدیکان دونالد ترامپ همچون 'استیو بنن' استراتژیست وی مصاحبه کرده است، در توصیف دونالد ترامپ گفته بود وی دارای رفتاری بچگانه است.

وولف همچنین در روزهای اخیر در مصاحبه با ویژه برنامه 'میت د پرس' (Meet the Press) شبکه تلویزیونی 'ان.بی.سی' (NBC) گفته بود: درباره رفتار دونالد ترامپ ما هنوز در سطح متمم 25 قانون اساسی آمریکا قرار نگرفته ایم اما هروز شاهد این وضعیت در کاخ سفید هستیم و این یک وضعیت هشدار است.

متمم بیست و پنجم قانون اساسی آمریکا درباره جانشینی شخص رئیس جمهوری آمریکا بوده و آنزمانی است که رفتار و وضعیت ذهنی وی زیر سوال قرار می گیرد.

'جامئی راسکین' (Jamie Raskin)نماینده دمکرات که در جلسه کمیته بهداشت کنگره در اوایل ماه دسامبر درباره مناسب بودن وضعیت رفتاری و ذهنی دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری آمریکا حضور داشت در مورخ 17 دی ماه به سی ان ان گفت: روانپزشکان درباره سلامت فکری ترامپ به ما گفتند که در وی علائم 'پارانوید'، 'توهم' و 'انزوا' دیده می شود و برای درمان چنین افرادی باید آنها را محدود کرد و از جنگ افزار دور نگاه داشت.

'تیم نافتالی' (Tim Naftali) مورخ آمریکایی و مدیر سابق 'موزه و کتابخانه ریاست جمهوری نیکسون' نیر در 17 دی ماه در باره رفتارهای ترامپ و نوع برخورد وی با انتشار این کتاب به سی ان ان گفت: نیازی به انتشار این کتاب برای برملا کردن رفتار ناهنجار دونالد ترامپ نبود، رئیس جمهوری آمریکا به جای نادیده گرفتن این کتاب، در عوض بطور مستقیم به آن حمله کرد زیرا وی نمی تواند خود را کنترل کند.

این کتاب وضعیت روانی رئیس جمهوری آمریکا را با نقل قول هایی در محتوای کتاب زیرسوال برده است.

کد خبر 394996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha