تحقیقات درخصوص ناپدید شدن راننده پژو، نشان داد که او در جاده قم به تهران به قتل رسیده است.

متهم

7‌ماه پس از ناپديد شدن او، چوپاني در بيابان‌هاي جاده قم به اصفهان جسد او را پيدا كرد. 12ارديبهشت سال گذشته مأموران پليس در جريان ناپديدشدن مردي 30ساله به نام محمد قرار گرفتند. به گفته خانواده وي، مرد جوان راننده پژويي بود كه در مسير قم -تهران مسافركشي مي‌كرد. يكي از بستگان وي به مأموران گفت: آخرين بار با محمد تماس گرفتم تا بپرسم كي به خانه برمي‌گردد و او مدعي شد كه در مسير قم به تهران است و چند دقيقه بعد وقتي دوباره با او تماس گرفتم، ديگر جواب تلفن را نداد.

با شكايت خانواده محمد، تحقيقات براي پيدا كردن ردي از مرد گمشده آغاز شد اما خط موبايل او از دسترس خارج شده و ردي از وي به‌دست نيامد. با وجود اين شماره پلاك خودروي مرد ناپديدشده در اختيار تمام واحدهاي گشتي قرار گرفت تا اينكه پس از گذشت 2هفته، خودروي وي در خرم‌آباد پيدا شد. تمام شيشه‌هاي آن شكسته و آثار خون روي صندلي‌ها ديده مي‌شد. اين موضوع فرضيه جنايت را قوت مي‌بخشيد اما هنوز مشخص نبود كه قاتل يا قاتلان جسد را كجا رها كرده‌اند.

7‌ماه از ناپديد شدن راننده پژو گذشته بود تا اينكه چوپاني هنگام عبور از بيابان‌هاي جاده قم-اصفهان چشمش به جسد متعفن شده مردي افتاد و پليس را خبر كرد. طولي نكشيد كه كارآگاهان به همراه قاضي جنايي خود را به محل كشف جسد رساندند. با توجه به اينكه ماه‌ها از مرگ قرباني مي‌گذشت جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و چون قابل شناسايي نبود با انجام آزمايش دي‌ان‌اي مشخص شد كه جسد متعلق به همان راننده پژوي ناپديد شده است.

آنطور كه شواهد نشان مي‌داد، مرد جوان در مسير قم به تهران قرباني جنايتي خاموش شده و پس از آن قاتل يا قاتلان جسد را در بيابان‌هاي قم به اصفهان رها كرده‌اند. 14‌ماه تحقيقات پليس براي شناسايي قاتلان محمد بي‌نتيجه بود؛ تا اينكه چند روز پيش كارآگاهان پي بردند گوشي موبايل مقتول در تهران فعال شده است. همين كافي بود تا روز جمعه مرد جواني كه آن را در اختيار داشت دستگير شود.

او كه دزدي سابقه‌دار است ‌ديروز براي انجام تحقيق به شعبه ششم دادسراي جنايي تهران منتقل شد و در بازجويي‌ها گفت: درست است كه من سابقه دزدي دارم اما هرگز دست به جنايت نزده‌ام. من گوشي را از شخصي خريدم و نمي‌دانستم كه سرقتي بوده و صاحب آن به قتل رسيده است. وي ادامه داد: من سال گذشته در زندان بودم و قتل را قبول ندارم. به گزارش همشهري، قاضي محسن مدير روستا دستور بازداشت مظنون در جنايت را صادر كرد و پرونده را به استان قم فرستاد.

کد خبر 374186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha