برادر عروس که متهم است در شب عروسی خواهرش یکی از شرکت‌کنندگان در جشن را با ضربات چاقو به قتل رسانده است در حالی دست داشتن در جنایت را منکر می‌شود که همه شواهد ازجمله شهادت شاهدان علیه اوست.

متهم

چند شب قبل به مأموران پليس آگاهي بندرعباس خبر رسيد كه در يكي از روستاهاي اطراف، بعد از برگزاري جشن عروسي، بين چند جوان نزاع خونيني رخ داده و يكي از آنها با ضربات چاقو به قتل رسيده است. دقايقي از اين خبر مي‌گذشت كه گروهي از مأموران راهي محل درگيري شدند.

شواهد نشان مي‌داد مقتول كه جواني 38ساله به نام حامد بود به‌دليل اصابت چندين ضربه چاقو به‌شدت مجروح شده اما در راه انتقال به بيمارستان جانش را از دست داده است. مأموران كنار جاده اصلي منتهي به روستا پيراهن سفيد خون‌آلودي كشف كردند كه در تحقيقات معلوم شد همراهان مقتول از آن براي جلوگيري از ادامه خونريزي استفاده كرده بودند. محل درگيري خانه‌اي روستايي در يك نخلستان بود كه بررسي‌ها نشان مي‌داد در آنجا درگيري سختي اتفاق افتاده است.

آنجا يك پژو 206سفيد رنگ قرار داشت كه صندوق عقبش خون‌آلود بود. شيشه‌هاي خانه شكسته شده بود و 2موتورسيكلت به آتش كشيده شده و دوده زيادي روي ديوارهاي خانه باقي مانده بود. هرچند شاهدان حادثه به‌دليل نسبتي كه با يكديگر داشتند ابتدا حاضر به بيان آنچه در درگيري اتفاق افتاده بود نبودند اما در ادامه معلوم شد اين نزاع بعد از پايان جشن عروسي اتفاق افتاده و عاملان آن 4نفر هستند كه با يكديگر نسبت خانوادگي دارند. همچنين معلوم شد متهمان با مقتول درگير شده‌اند و در اين ميان برادر عروس ضربات مهلك چاقو را به مقتول زده است.

در اين شرايط ماجرا به قاضي محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس گزارش شد و به دستور وي تحقيقات تخصصي در اين‌باره آغاز شد. متهم اصلي كه جواني 24ساله است همراه با 3نفر ديگر كه در درگيري شركت داشتند بازداشت شدند اما هيچ كدام از آنها حاضر نبودند مشاركت در درگيري منجر به قتل را بپذيرند. با وجود اين، شواهد و مدارك به‌دست آمده عليه آنها بود. وقتي متهم اصلي تحت بازجويي قرار گرفت گفت:

من در قتل دخالت نداشتم. من و خانواده‌ام در مراسم عروسي بوديم اما چند ساعت بعد ديدم كه همه زن‌ها بيرون آمده‌اند. نمي‌دانستم چرا عروسي به‌هم خورده است. من كنار پدرم بودم. او خودش جلو رفت اما به من گفت تو نيا. بعد از چند دقيقه آمد و گفت دعوا شده و بهتر است كه به خانه برويم. ما رفتيم و بعد متوجه شديم يك نفر به قتل رسيده است. حرف‌هاي متهم در شرايطي بود كه شاهدان زيادي ديده بودند كه او با چند ضربه چاقو مقتول را از پا درآورده است.براساس اين گزارش هم‌اكنون متهم به قتل در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات براي روشن شدن انگيزه اصلي اين جنايت در جريان است.

کد خبر 374184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha