مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در ایام نوروز ۹۶، تمام مراکز دولتی و بخشی از مراکز خصوصی به خدمت‌رسانی ادامه خواهند داد.

بیمارستان

به گزارش ایسنا، دکتر محمد آقاجانی در جمع خبرنگاران در اهواز از تدوین برنامه‌ای جامع در سطح اورژانس پیش‌بیمارستانی و بیمارستان‌ها برای پوشش ایام نوروز 96 خبر داد و گفت: جزئیات این برنامه در روزهای آینده به‌طور کامل اعلام خواهد شد.

وی افزود: جهت دسترسی مردم به اطلاعات اورژانس‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در نوروز امسال، سامانه اطلاعاتی راه‌اندازی شده است. این سامانه در نوروز 96 با گستردگی بیشتری از طریق سامانه درمان‌یاب در سراسر کشور فعال خواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: در ایام نوروز 96 تمام مراکز دولتی و بخشی از مراکز خصوصی به خدمت‌رسانی ادامه خواهند داد.

آقاجانی افزود: ارائه خدمات دندان‌پزشکی به صورت شبانه‌روزی یکی از برنامه‌های ویژه برای نوروز است. در ایام نوروز 96 در تمام 60 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور، مراکزی جهت خدمات‌رسانی شبانه‌روزی دندان‌پزشکی آماده شده است و امیدواریم در ایام نوروز سال 96 مردم چه در بحث خدمات پزشکی و چه در بحث خدمات دندان‌پزشکی با مشکل حادی مواجه نشوند.

وی از آمادگی اورژانس‌ها و مراکز سوختگی برای روز چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: توصیه ما رعایت جنبه‌های ایمنی در آیین مفرح چهارشنبه‌سوری است. مهم‌ترین اصل پیشگیری است و از خانواده‌ها می‌خواهیم از کودکان و نوجوانان و جوانان خود مراقبت کنند تا این آیین به خوبی برگزار شود و به فاجعه تبدیل نشود.

کد خبر 364172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha