همشهری آنلاین: کتاب کلید روانشناسی مدرن، نوشته پل کلاینمن و با ترجمه دکتر محمد اسماعیل فلزی از سوی انتشارات مازیار منتشر شد.

معرفی کتاب: کلید روانشناسی مدرن

پل کلاینمن در کتاب کلید روانشناسی مدرن می‌کوشد با زبانی ساده خطوط اصلی نظریه‌های روانشناسی مدرن را تشریح کند و در این راه با بهره‌گیری از تصاویر و نمودارهای گویا به خواننده کمک می‌کند در طی خواندن صفحاتی معدود به درکی جامع و مانع از روانشناسی مدرن دست یابد.

این کتاب راهنمای مناسبی برای کسانی است مایل هستند بدون وارد شدن در ریزه کاری‌های فنی و جزئیات تخصصی فرضیه‌های علمی درک روشنی از چگونگی طرح و تحلیل مطالب و موارد کاربرد نظریه‌ها در قلمرو روانشناسی داشته باشند.

نویسنده در این کتاب در کنار توضیح و تشریح نظریه‌های مطرح این حوزه علمی به نقد و تحلیل آنها نیز پرداخته و در عین حال در مورد زندگی و شخصیت دانشمندان برجسته علم روانشناسی نکات جالب و مهمی را بیان می‌کند.

كتاب كليد روانشناسي مدرن در قلمرو روان‌شناسي (نام و نظريه‌ها) نوشته پل کلاینمن با ترجمه دكتر محمد اسماعيل فلزي چاپ 1395 در 232 برگ در قطع رقعي و با شمارگان 1100 نسخه به قيمت سيزده‌هزارتومان از سوي انتشارات مازيار منتشر شد است.

کد خبر 356280

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha